Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakosarjan päällystäminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • naikou
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2010
    • 1589
    • vihti

    #16
    Ei kyllä kulje yhtään kovempaa vaikka lämpökääreen laittaisi
    E39 523i Turbo

    Comment

    • bemmeri
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 4181

      #17
      Mainosten uhrina himottaisi silti laittaa.
      Tai suojaa keraamilla tuon kiinalaisen rosterin, ettei ruostu niin äkkiä.
      EVERYTHING | WORKS

      Comment

      • naikou
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2010
        • 1589
        • vihti

        #18
        Mulla on ikh putiikista hankittu kilikali kuumankesto(tais olla motip merkkinen puteli ja 800 celsiusta lämmönkesto muka) valurauta satsissa pysynyt talviajosta huolimatta, vieläkin on satsi sen värinen miksi se tuli maalattua ja ei ruostepilkkuja näkyvissä, sileäpintainen putki vaatinee sen hiekkapihalluksen että maali tarraa kunnolla kiinni

        Maalaus ohjeen mukaan eli ohkasia kerroksia monta ja joku 5min kuivattelu kerrosten välissä
        E39 523i Turbo

        Comment

        • MikeDry
          BTCF Member
          • May 2006
          • 6116
          • Helsinki

          #19
          kuumankesto maaleissa tarvisi uunituksen jos ei ole mahdollista esim autossa käyttää lämpimäksi tms. Että pysyy kiinni kunnolla
          Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
          Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

          Comment

          • BMW525Xda
            BTCF Member
            • Feb 2014
            • 8681
            • Xxxxxx

            #20
            Originally posted by bemmeri View Post
            Mainosten uhrina himottaisi silti laittaa.
            Tai suojaa keraamilla tuon kiinalaisen rosterin, ettei ruostu niin äkkiä.
            Väitän että pinoitteet ja nauhat mädättää sen nopeiten. Talvikäytössäkin paras kestävyys takautuu kun sarja saa kuumasta kylmetä rauhassa jolloin ei kondensoidu vettä pintaan. Kuivana edes roosteri ei ruostu.

            Comment

            • bemmeri
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2006
              • 4181

              #21
              Eipä tullut mitään pinnoitteita tai kääreitä. Mustan kuumankeston vedin kilikaliputelista, niin ei loista sieltä silmään kirkkaat putket esim. katsastuksessa.

              Omaan mieleen tosi hyvän laatuiset ja hintakin oli kohdallaan (reilu 300€ toimituskulujen kanssa + n.70€ tullit), sekä istui paikalleen hyvin.
              Ainoa mitä tein, niin siistin tuon laipassa olevien "holkkien" liitokset. Oli hepattu muutamalla hepillä kiinni, niin hitsasin sisältä ympäri ja hioin. (tuossa kuvassa hionta ei vielä valmis, hioin myös hieman jouheammaksi tuon holkin reunan, että mätsää paremmin pakoaukkoon).
              Hyvin samanlaiset kuin Supersprintin vastaavat, kollektorissa jonkun verran eroa (näissä kiinalaissa hieman huonompi kuin SS).

              Äänet on kyllä makean kuuloiset, mitä tuossa pukeilla vähä aikaa käytin. Mikä olikin modin tarkoitus. Kunhan ajamaan pääsee, niin kuulee miten ajossa soi.



              EVERYTHING | WORKS

              Comment

              • BMW525Xda
                BTCF Member
                • Feb 2014
                • 8681
                • Xxxxxx

                #22
                Originally posted by bemmeri View Post
                Mustan kuumankeston vedin kilikaliputelista, niin ei loista sieltä silmään kirkkaat putket esim. katsastuksessa.
                Tuleeko häikäisystä hylsy

                Just perjantaina otettiin rosteripeltisarjasta kaverin autosta ~6kk olleet käärinliinat pois, kiiltävä rosteri on nyt täysin mustaa.

                Comment

                • ekkoo1
                  BTCF Member
                  • Jun 2019
                  • 1297
                  • Pohjanmaa

                  #23
                  Originally posted by BMW525Xda View Post
                  Tuleeko häikäisystä hylsy
                  Turha härnätä katsuria kun ei N53 saisi vaihtaa pakosarjoja viritysmielessä ilman muutoskatsastusta.
                  E39 540i -96 Ajamisen iloa
                  E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
                  E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
                  Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin

                  Comment

                  • bemmeri
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2006
                    • 4181

                    #24
                    Juurikin näin. Ei sentään n53 ole, vaan n52.
                    EVERYTHING | WORKS

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎