Jälleen yksi käyntiongelmainen bemari.
Kaasu pohjassa kiihdytyksessä alku menee hyvin mutta kun kierrokset menee yli 3000, alkaa takkuaminen. Auto ikäänkuin tukehtuu ja jos kytkimen laittaa pohjaan käynti on kuin kävisi parilla pytyllä liian vähän. Tätä kestää noin 5 s ja sen jälkeen käynti normaalia. Puolikaasu kiihdytyksellä kestää vedettää rajoittimeen asti.
Käytetty pariin otteeseen piuhan päässä:
- Näyttää ilmamassa-anturi vikaa: anturi vaihdettu kaksi kertaa. Ei parannusta.
Aiemmin koodeja ollut
-1028 arf (egr):irroitettu ja puhdistettu.
-5232 ahtopaineen säätöventtiili: vaihdettu
-4704 esisiirtopaineen valvonta alle käyttöpaineen: ???
-4496 jakoputken painevahti säätöpoikkeama (n.30tkm sitten): ???
Siis normaali ajossa toiminta täysin normaali. Vika tulee esille vain rajussa kiihdytyksessä. Pahiten ilmenee mitä pienemmällä vaihteella kiihdytystä suorittaa.
Auttakaa nyt miestä mäessä. Kevät tulee eikä tuolla edes nyt kumia pysty polttamaan.
Kaasu pohjassa kiihdytyksessä alku menee hyvin mutta kun kierrokset menee yli 3000, alkaa takkuaminen. Auto ikäänkuin tukehtuu ja jos kytkimen laittaa pohjaan käynti on kuin kävisi parilla pytyllä liian vähän. Tätä kestää noin 5 s ja sen jälkeen käynti normaalia. Puolikaasu kiihdytyksellä kestää vedettää rajoittimeen asti.
Käytetty pariin otteeseen piuhan päässä:
- Näyttää ilmamassa-anturi vikaa: anturi vaihdettu kaksi kertaa. Ei parannusta.
Aiemmin koodeja ollut
-1028 arf (egr):irroitettu ja puhdistettu.
-5232 ahtopaineen säätöventtiili: vaihdettu
-4704 esisiirtopaineen valvonta alle käyttöpaineen: ???
-4496 jakoputken painevahti säätöpoikkeama (n.30tkm sitten): ???
Siis normaali ajossa toiminta täysin normaali. Vika tulee esille vain rajussa kiihdytyksessä. Pahiten ilmenee mitä pienemmällä vaihteella kiihdytystä suorittaa.
Auttakaa nyt miestä mäessä. Kevät tulee eikä tuolla edes nyt kumia pysty polttamaan.
Comment