Tarina :d
No pielessä oli kaasareitten säädöt ja sytkä sekä pakoputken ja pakosarjan vuoto. Paikkasin putken mut pakosarja vuotaa edellee (pitää käyttää irti ja hitsata). Käytin jäälin autosäädössä jossa kaasarit ja sytytys säädettiin sekä tehot mitattiin, tehoja oli 167hp. Tämän jälkeen säädettiin katsastus säädöt ja mun tuurillahan siel oli hajonnu tulostin vastikään ja piti hakee päästölaput jostain muualta. Ensimmäinen nimeltämainitsematon paikka ei suostunut kirjoittamaan lappua koska hänen mielestään auto ei käy oikein, vaikka päästöt oli kokoajan sallittujen sisällä. Ainoastaan sillon kävi ylhäällä ku se polkas kaasua nii kone ei tasannu niitä tyhjäkäynti päästöjä sen mielestä tarpeeksi nopeesti, joten tietää et sitä paikkaa ei mainosteta muutaku huonossa mielessä. Ja vielä veloittivat minua 12€ , vaikka ei se paljon ole mut silti, ois tehny mieli vähä "opettaa" sitä ukkoa, toisin sanoen se oli ammattitaidoton vanha mulkku . Vielä uskalsi ukko väittää et ei tää oo laillinen tää kone ku se o viritetty eikä muka senkääntakia voi antaa sitä päästölappua, sanoin kylmästi et mitä vittua se sulle kuuluu, se ei oo sun ongelmas. Toisesta "HYVÄSTÄ" paikasta antoivat laput ja ihmettelivät tuon toisen korjaamon toimintaa sanoivat vielä että se tyhjäkäyntipäästöjen tasaantuminen on tietenkin hieman hitaampaa kaasutin kuin ruisku moottorissa ja varsinkin kun kyseessä on 2kpl 45 weberiä ja tuota ei se toinen paikka uskonut. Tuolla lapulla HC = 277, happi = 4.61 ja CO= 2.64.
Pidin katsastussäädöt viel sen aikaa et leima oli lapussa ja kun näin oli nii normit ajosäädöt kohillee ja kovaa ajoa.
Originally posted by Dr_ink
View Post
Pidin katsastussäädöt viel sen aikaa et leima oli lapussa ja kun näin oli nii normit ajosäädöt kohillee ja kovaa ajoa.
Comment