Onko kukaan käyttänyt säädätyksellä, esim. karalalla tai harisella -06, -07 dieseliä esim. 330d, jossa on dpf, eli hiukkassuodatin. Olen kuullut juttua ettei niitä niin helposti enää lastutella, koska suodatin ja turbo eivät kestä lastua, (pakolämmot ja paineet nousevat liiaksi). Voiko hiukkassuodattimen ottaa pois?? Onko kellään kokemuksia??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hiukkassuodattimellisen dieselin viritys
Collapse
X
-
Karalan vastaus itelle oli n. +20hv ja 50-60Nm. Kysyin asiaa tossa viime vuoden puolella. Mulla e90 330dA.
Mutta onhan noista otettu enemmänkin. Oon keskustellu e90postissa ranskalaisen jannun kanssa , jolla sama auto ja 283hp ja 615Nm. Ei kuulemma mitään ongelmia. Suomessa kun ei tota täyskaasua voi kuitenkaan kovin pitkään käyttää , niin eiköhän ne sen kestä.Last edited by 9900176; 02-04-2007, 14:20.
Comment
-
-
Originally posted by 9900176 View PostKaralan vastaus itelle oli n. +20hv ja 50-60Nm. Kysyin asiaa tossa viime vuoden puolella. Mulla e90 330d.
Mutta onhan noista otettu enemmänkin. Oon keskustellu e90postissa ranskalaisen jannun kanssa , jolla sama auto ja 283hp ja 615Nm. Ei kuulemma mitään ongelmia. Suomessa kun ei tota täyskaasua voi kuitenkaan kovin pitkään käyttää , niin eiköhän ne sen kestä.
283hp & 615nm! Voi vithu kun on noi nyky-tiisselit laiskoja...
Comment
-
-
Jatketaanpa vaikka tähän juttua.
Autona on E39 530D -03.
Ajatuksen on joskus aikanaan tehdä paremmin virtaava pakoputkisto.
Tarvitseeko hiukkassuodattimen olla paikallaan katsastuksessa?
Otetaanko katsastuksessa tämän ikäisestä autosta normaali savutustesti?
Alkuperäisen putkiston ja ahdistavuutta voisi myös kommentoida.
Comment
-
-
Originally posted by jape3 View PostJatketaanpa vaikka tähän juttua.
Autona on E39 530D -03.
Ajatuksen on joskus aikanaan tehdä paremmin virtaava pakoputkisto.
Tarvitseeko hiukkassuodattimen olla paikallaan katsastuksessa?
Otetaanko katsastuksessa tämän ikäisestä autosta normaali savutustesti?
Alkuperäisen putkiston ja ahdistavuutta voisi myös kommentoida.
E39 530d(M57) virityksestä myös putkiston osalta turinaa tuolla toisessa topikissa. KLIKE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by jape3 View PostIhan mielenkiinnosta, onko kellään tietoa et mikä tuo "retrofit" pömpeli on?
Ei taida olla pakollinen varuste..E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment