Tuollainen teksti ilmestyy E34:n mittariston näyttöön ja kehoitus katsoa manuaalista. Mulla ei oo manuaalia, eli mitä toi tarkoittaa ja mitä pitäis tehä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
suspn leveling ???
Collapse
X
-
- Onko tasonsäätöä autossa?
- Onko takapään jousitus OK, eli renkaat OK asennossa?
- Onko normaalikuorma autossa, ei ylikuormaa lähinnä?
- Jos on tasonsäätö, onko madallettu?
- Jos ei ole tasonsäätöä, niin onko alkuperäinen CC moduuli?
Minulla sama ongelma, en ole vielä löytänyt ratkaisua. Omassa autossa ei ole tasonsäätöä (M-alusta) ja CCM ilmeisesti uudemmasta autosta. Olen tilapäisesti poistanut koko CCM:n autosta, välttyäkseni ilmoitukselta. Nyt se on taas kokeeksi paikoillaan kun korjasin takuluukulle tulevat johdot. Oli aika paljon katkinaisia piuhoja. Kerron jos auttoi (toistaiseksi ei ole tullut SL ilmoitusta, mutta on se ennenkin ollut pitkään vaiti...)Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
-
-
ei pitäis olla tasonsäätöä, aika tuore hankinta. Auto on kyllä kuin lentoon lähdössä, eli takajouset olis vaihdon tarpeessa, kuin myös isot puslat. Ilmoitus tulee jos yksi tyyppi istuu takapenkillä.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Villi arvaus on, että voi korjaantua taka-alustan kunnostuksella.
Tietääkö gurut muuten, että jos autossa ei ole tasonsäätöä, niin onko kuitenkin kaikissa E34:ssa tuo camber warning systeemi? Eli jos on camber väärin niin CCM antaa tuon SL varoituksen, vai onko vain tasonsäädöllisissä? Tärkeää olisi tämä tietää!Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Kiitos Rockwell. Nyt tiedän 100% varmaksi että oman CCM:n kipuilu johtuu siitä itsestään...
Eli jos haluan sen kuntoon on turha etsiä piuhoja tms. yhtään mistään, vaan vaihtaa sellaiseen boksiin joka kuuluu tasonsäädöttömään autoon. Tai hankkia kolvaustaitoinen kaveri jostain...Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by okko View Postmistä tiedän, että mulla on tasonsäätö, pitäiskö mulla olla jotain mappuloita kabinnissa vai mitä hä??
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostEli jos haluan sen kuntoon on turha etsiä piuhoja tms. yhtään mistään, vaan vaihtaa sellaiseen boksiin joka kuuluu tasonsäädöttömään autoon. Tai hankkia kolvaustaitoinen kaveri jostain...
Comment
-
-
Tuon minun anturin ostin kaverin purettavasta M5 romusta mutta kai niitä ihan varaosaliikkeestäkin saa, siellä se takatukivarsien seassa normaalisti majailee.Siihen liitettävät johdot tulee tuohon liittimeen asti varmaaan kaikissa 34 korisissa.Otin tarvittavat kolme johtoa irti liittimestä ja kytkin ne suoraan anturiin niinkuin kuvasta näkyy, ja anturin varressa olevaan reikään laitoin 4mm. pultin että se pysyy keskiasenossa.
Comment
-
-
Täytyypä tarkastaa, mutta alustavasti sanoisin, että minulla ei ole akun lähellä lainkaan tuollaista liitintä kuin sinulla. Täytyy tarkistaa vielä kotona, kun otin kuvia itsekin kun CCM asioita viimeksi pemistin. Nimittäin olisiko tuo se 21pin connector josta pitäisi maadoittaa oikeat pinnit? Jos on niin missäköhän se minulla on vai eikö moista tosiaan ole lainkaan?? Laitan kotona kunhan ehdin kuvan samasta paikasta omasta autosta.
Tuolla sivulla keskustelua tuosta samasta ongelmasta omalla kohdallani.Last edited by Tenox; 07-04-2007, 12:45.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostJuups. Ei näyttäisi olevan moista palikkaa minun autossani.
Ellei sitten ole tuolla oikealla jossain piilosessa.
Comment
-
-
Originally posted by KimmoK View PostNiin siellä se tukivarren yläpuolella on normaalisti, eli siis auton alla :think, en minä sentään niin puusilmä ole, vaan tuota johtoliitintä, joka tuossa 535_M5 kuvassa on akusta takaluukkuun päin ja josta tulee ne johdot tuohon jälkiasennus härpäkkeeseen, jonka kuuluisi olla auton alla.
Nimittäin ohjeiden mukaan - jos olen käsittänyt oikein - riittäisi kun tuosta 21pin connectorista vetäisi pinnin 12 maahan. Se olisi = tasonsäädön virheetön tila. Eli missä lie omasta tuo johtoliitinpaketti.
HUOM! En kyllä ole varma onko tuo se 21pin connector mutta niin oletan ja sijaintikin täsmää.
EDIT: Jaa, tuleekos ne johdot tuolta vai jostain muualta?Last edited by Tenox; 07-04-2007, 20:24.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Comment