suspn leveling ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rockwell
    replied
    Vain tasonsäädössä

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    Villi arvaus on, että voi korjaantua taka-alustan kunnostuksella.

Tietääkö gurut muuten, että jos autossa ei ole tasonsäätöä, niin onko kuitenkin kaikissa E34:ssa tuo camber warning systeemi? Eli jos on camber väärin niin CCM antaa tuon SL varoituksen, vai onko vain tasonsäädöllisissä? Tärkeää olisi tämä tietää!

Leave a comment:

• okko
    replied
    ei pitäis olla tasonsäätöä, aika tuore hankinta. Auto on kyllä kuin lentoon lähdössä, eli takajouset olis vaihdon tarpeessa, kuin myös isot puslat. Ilmoitus tulee jos yksi tyyppi istuu takapenkillä.

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    - Onko tasonsäätöä autossa?
    - Onko takapään jousitus OK, eli renkaat OK asennossa?
    - Onko normaalikuorma autossa, ei ylikuormaa lähinnä?
    - Jos on tasonsäätö, onko madallettu?
    - Jos ei ole tasonsäätöä, niin onko alkuperäinen CC moduuli?

Minulla sama ongelma, en ole vielä löytänyt ratkaisua. Omassa autossa ei ole tasonsäätöä (M-alusta) ja CCM ilmeisesti uudemmasta autosta. Olen tilapäisesti poistanut koko CCM:n autosta, välttyäkseni ilmoitukselta. Nyt se on taas kokeeksi paikoillaan kun korjasin takuluukulle tulevat johdot. Oli aika paljon katkinaisia piuhoja. Kerron jos auttoi (toistaiseksi ei ole tullut SL ilmoitusta, mutta on se ennenkin ollut pitkään vaiti...)

Leave a comment:

• okko
    started a topic suspn leveling ???

suspn leveling ???

Tuollainen teksti ilmestyy E34:n mittariston näyttöön ja kehoitus katsoa manuaalista. Mulla ei oo manuaalia, eli mitä toi tarkoittaa ja mitä pitäis tehä
Working...