Niin.... Vähän sama kuin puhuisi että onhan tuo Nissan Micra laadukas ja hieno auto hintaansa nähden.... Ei nuo Leaguet rumimmasta päästä ole mutta tuo carbon ei iske mutta pääasia että itse tykkää ja piste.
Itsellä oli BBS CH:t viime kesän alla ja pyörivät Suomen teillä jo kuudetta kesää sillo. Siitä laadusta vaan että mahtaako leaguet kestää kuusi kesää Suomen teillä? Halpa on halpaa ja kallis on kallista, jokainen ymmärtää pointin tai ei.
Niin.... Vähän sama kuin puhuisi että onhan tuo Nissan Micra laadukas ja hieno auto hintaansa nähden.... Ei nuo Leaguet rumimmasta päästä ole mutta tuo carbon ei iske mutta pääasia että itse tykkää ja piste.
Itsellä oli BBS CH:t viime kesän alla ja pyörivät Suomen teillä jo kuudetta kesää sillo. Siitä laadusta vaan että mahtaako leaguet kestää kuusi kesää Suomen teillä? Halpa on halpaa ja kallis on kallista, jokainen ymmärtää pointin tai ei.
juu tosiaan,tiesin kyllä jo noita ostaessani mitä olen ostamassa.bbs/breyton/beyern vanteet oli hakusessa ja kun noihin ei sitten budjetti yltänyt niin täytyi laittaa jotain muuta
noista vanteista vielä senverran että mitään ihmeellisiä virheitä noissa ei ainakaan päälisinpuolin ja ihan kohtuu siistiä jälkeä tuo carbon lookkikin on joten en kadu kyllä yhtään noiden ostoa,tosin autonallahan sen vasta näkee että miltä ne oikeesti näyttää.
taisipas rengasliikenkin kaveri tilata itsellensä samanlaiset kun katseli noita mun kiekkoja
no viimein tuli auto ehjäämöltä ja sai pyöräytettyä noi munkit alle
kaikinpuolin olen tyytyväinen,huonoa sanottavaa en noista etenkin tuolla hintaluokalla keksi.
hyvät ajaa eikä ravista eikä täristä,sopii autoon passelisti tuolla väärällä 235/35/19 rengastuksellakin kun taakse vois vaikka pientä spaceria vielä viritellä
Comment