siis 318i -88 kaara...kylmänä käy hyvin mutta kun on lämmin niin tyhjäkäynti alkaa heitellä...käy hiljemmin ja suuremmin ja jatkaa sitä samaa rataa ja lopulta sammuu...sitte ku kunnolla kiihdyttää niin jossain 4000rpm kohdilla tuntuu meno tukkoiselta mutta vain hetken ja sitte se menee taas..mutta laiskemmalta tuntuu muutenkin mitä kaverin auto ja sillä on samanlainen jolla on ajettu tuplasti enemmän ku mun autolla....mun autossa mittarissa 237 000km...oisko kellään mitään tietoo tosta:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318i tyhjäkäyntihäiriö ja tehon puute
Collapse
X
-
Originally posted by Thompson_1 View Posttohon edelliseen vois lisätä....lueskelin täsä vähä nii jollaki oli ton induktioanturin kans ollu ongelmaa nii kattelin pellin alle nii sieltähän löyty just se johto ja se oli tietenki irti....katkennu..nii onko se mahdollista liittää vaan siihen mistä on menny poikki?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by Thompson_1 View Posttohon edelliseen vois lisätä....lueskelin täsä vähä nii jollaki oli ton induktioanturin kans ollu ongelmaa nii kattelin pellin alle nii sieltähän löyty just se johto ja se oli tietenki irti....katkennu..nii onko se mahdollista liittää vaan siihen mistä on menny poikki?
E: Eli kannattaa nyt tarkistaa kaikki perusjutut, imuvuodot? tulpat? puola? virranjakaja..?e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostEikös se induktioanturi vielä e30:ssä mene suoraan testipistokkeelle, eli sillä ei ole mitään vaikutusta käyntiin... Näin muistelen jonkun sanoneen, kun omasta ämmäläisestä se oli paskana, mutta M5:sessä se jo siis vaikutti koneen käyntiin.
E: Eli kannattaa nyt tarkistaa kaikki perusjutut, imuvuodot? tulpat? puola? virranjakaja..?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment