Hii-o-hoi.
Aikani jo tutkailtuani aiempia keskusteluja aiheesta...
Taas kun kelit alko lämmetä, niin alkaa kompura läsäyttelemään raikasta hyttiin, alkoi mietityttää se, että sittehän se toosan käry palaa taas, ennemmin tai myöhemmin... Tämän ehkäisyyn kysymykseni liittyy:
Voiko taukolämmityksen oletusarvoa +16 astetta ulkolämpötilalle muuttaa mitenkään? Ajatuksena on se, että aina ku auton sammuttaa helteessä, voisi REST-toiminnolla kuivattaa kennon, jolloin bakteerikasvustolle jäisi vähä vähempi kasvumahdollisuuksia. Sivutuotteena tulisi ´ajettua´ kylmä kennosta hyttään ja seuraava autoon saapuminen ei oli niin vastenmielinen (autoni on musta, jossa myös musta nahkasisusta). No jos oikein hakemalla hakee huonoja puolia, tulee se kosteus tosiaan ´ajettua´ hyttään myös, mutta kesähelteellä kondension vaaraa ei kylläkään ole.
REST-toimintohan tosiaan ei enää lähde käyntiin, ku ulkolämpötila on >+16 astetta.
Aikani jo tutkailtuani aiempia keskusteluja aiheesta...
Taas kun kelit alko lämmetä, niin alkaa kompura läsäyttelemään raikasta hyttiin, alkoi mietityttää se, että sittehän se toosan käry palaa taas, ennemmin tai myöhemmin... Tämän ehkäisyyn kysymykseni liittyy:
Voiko taukolämmityksen oletusarvoa +16 astetta ulkolämpötilalle muuttaa mitenkään? Ajatuksena on se, että aina ku auton sammuttaa helteessä, voisi REST-toiminnolla kuivattaa kennon, jolloin bakteerikasvustolle jäisi vähä vähempi kasvumahdollisuuksia. Sivutuotteena tulisi ´ajettua´ kylmä kennosta hyttään ja seuraava autoon saapuminen ei oli niin vastenmielinen (autoni on musta, jossa myös musta nahkasisusta). No jos oikein hakemalla hakee huonoja puolia, tulee se kosteus tosiaan ´ajettua´ hyttään myös, mutta kesähelteellä kondension vaaraa ei kylläkään ole.
REST-toimintohan tosiaan ei enää lähde käyntiin, ku ulkolämpötila on >+16 astetta.
Comment