Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä lambda pk-seudulla halvalla...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Axum
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 4416
    • Kuopio

    #16
    Originally posted by Behemoth View Post
    Miten sulla vaikutti kulutukseen? Vai oliko vaikutusta? Oliko sulla rikki entinen lambda?
    Entinen lambda oli rikki, esiinty korkeaa kulutusta, humppailevaa tyhjäkäyntiä ja savutusta jotka korjaantu uudella lambdalla.
    - E30 325i M52B28TU Cabriolet
    - E39 528ia
    - KUOPION PUTKIMIEHET -team
    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

    Puretaan 520ia -97
    https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

    Comment

    • Tenox
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 1732

      #17
      Originally posted by Axum View Post
      ...nuo ei vaan sisällä liitintä, joten entinen johto poikki ja mukana tulevilla puristus-liittimillä kiinni
      Onko tietoa onko noissa motonetin esim. 540 sopivissa liitin? Kun ei ole omassa vanhoja, joista sen ottaisi, paikoillaan.
      Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

      Comment

      • Behemoth
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2006
        • 562

        #18
        Hain tarvikeliikkeestä Walkerin lambdan ja sen pikaliittimen. No eihän niissä ollut kaapeleissa mittaa alkuunkaan tarpeeksi ja piti viedä takaisin. Siis siihenhän tarvii 1,5 metriä kaapeliä, että yltää lambdalta sinne konehuoneelle ja siihen pyöreään liitokseen. Vai onko tässä nyt joku kikka jota en ole huomannut? Onko tässä tarkotus vaihtaa koko kaapelin pätkä joka kulkee sieltä lambdalta kiskoa pitkin konehuoneeseen vai onko siellä välissä vielä joku liitos johon nämä pikaliittimet kytketään? Tilasin Boschin lambdan...saa nähdä onko siinä kaapelilla tarpeeksi mittaa.
        E66 730Ld LCI

        ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

        Comment

        • Tenox
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 1732

          #19
          Ainakin 540 mallissa lambdan oma johto on aika lyhyt. Sitten auton johdotus onkin pidempi liittimeltä konehuoneeseen.

          EDIT

          http://www.realoem.com/bmw/showparts...70&hg=18&fg=05 (18) Tuosta saa kyllä sen käsityksen että sun 535:ssä on tosiaan pitkäjohtoinen lambda. Korjatkaa viksummat.

          Verraten 540i http://www.realoem.com/bmw/showparts...22&hg=18&fg=05 (21)
          Last edited by Tenox; 10-05-2007, 17:39.
          Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

          Comment

          • kuukankorpi
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 634

            #20
            Johtohan on joka tapauksessa pätkittävä poikki niin ei sitä liitoskohtaa tarvi sinne liittimelle asti viedä.Katkaisee sopivasta kohtaa ja liittää uuden lambdan kiinni niin avot.

            Comment

            • Behemoth
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2006
              • 562

              #21
              Joo tosiaan mulla se pyöreä liitin on siellä konehuoneessa asti, eli tarttee pitkän pätkän kaapelia jos meinaa yltää putkelta konehuoneelle. Pitää tehdä liitos jos ei riitä tuossa Boschilaisessakaan kaapeli.

              edit: myivät tarvikeliikkeessä lambdan jossa noin 15 cm kaapelia ja pikaliitin, sekä kaapelin pätkän 51 cm, jossa toisessa päässä pikaliitin ja toisessa tämä pyöreä palikka. ei riittänyt sinne päinkään mitta.
              Last edited by Behemoth; 10-05-2007, 18:25.
              E66 730Ld LCI

              ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎