onko tietoa käykö e36 kokeudensäätö moottorit suoraan FK:n enkelivalohin? :think tiedossa olis katsastus kyseisillä valoilla ja xenoneilla. xenonit oli katsastus mieheltä kysyttäessä ok ja auto -96..
OT:miksköhän se ei tee ku sedan-mallin valoja ja sitten mukana tulee tollanen musta muovinen lirpake jotta kupeeseen koitetaan saada sedanin valo istumaan ettei nää lokarin sisään? Maa ei ummarraa...
Onko noin niin hyvät ja niillä näkee niin hyvin että kannattaa ostaa?
Kiitos ja anteeksi
Onko jollain ollu näis sonareis huurtumis ongelmia? Itsellä vähä tuntuu tuleva huurua niihi sisälle. Toinen ongelma on korkeuden säädöt ei meinaa pelittää kunnolla. Vakiomoottorit kyl on paikalla mut joku jumittaa ku toinen puoli koittaa liikkua vaa pientä väliä ja toinen ei tie mitää. Vakiovaloissa kyl toimivat. :think
Mulla sama ongelma kuin alkuperäisellä kysyjällä, viime kesänä vaihdettu angel eyesit mutta korkeudensäätömoottoria en huomannut ottaa vanhoista irti ja nyt jäi katsastuksessa siitä kiinni! Auto on E36 vm-96 eli sisällä on se korkeudensäätörulla.
Sen moottorin jälkiasentaminen näyttää olevan neuvojen perusteella tuskaista mutta ei kai muutakaan voi - mutta mistä sellaisia moottoreita vois kysellä? Niitä ei kai oo varaosana sanoi mulle yks myyjä.
Mulla sama ongelma kuin alkuperäisellä kysyjällä, viime kesänä vaihdettu angel eyesit mutta korkeudensäätömoottoria en huomannut ottaa vanhoista irti ja nyt jäi katsastuksessa siitä kiinni! Auto on E36 vm-96 eli sisällä on se korkeudensäätörulla.
Sen moottorin jälkiasentaminen näyttää olevan neuvojen perusteella tuskaista mutta ei kai muutakaan voi - mutta mistä sellaisia moottoreita vois kysellä? Niitä ei kai oo varaosana sanoi mulle yks myyjä.
Jelppis kiitos.
eikai se sen tuskaisempaa ole missä vaiheessa ne asentaa... eiköhän niitä bmw liikkeestä löydy ja motonetiltä vissiin myös.
Tuota ihmettelen, että miksi katsastus on HYLÄTTY? Koska eikös noissa valoissa ole kuitenkin perussäätö kunnossa(manuaalinen). Ainakin nuo kaksi rautaista hammasympyrää(mitä onkaan) näyttäs olevan manuaalisäätö korkeudelle?
Itsellä tuli vain merkitä otteeseen, että pitää korjata(1kk sisällä) mutta ei tarvitse näyttää kenellekkään...
Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset, Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset. Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Comment