Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mielipiteitä renkaista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jip
    Newbiemmer
    • Aug 2004
    • 22
    • Turku

Mielipiteitä renkaista

Mulla on E39:ssä Pirelli P6000 235/45ZR 17 94 Y renkaat, jotka pitäis vaihtaa vähäsateisen kesän jälkeen ennen syksyn sateita.

Em. Pirellin kummit olleet tosi hyvät niin sateella kuin kuivalla ja hiljaiset. Ongelma on siinä, että ko. kumeja ei ole enään saatavilla.

Onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia muista (Pirelli, Nokia, Michelin, Goodyear yms.) saman kaliberin renkaista ?
  • Shuko
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 739
    • Forssa

Mulla on e32:ssa edessä Marangonin Zetat, 235/45/17. En ole ehtiny ajeleen, kuin 1600km niillä, mutta erittäin hyviltä tuntuu. Ihan riittävän hiljaiset mulle. Auto ei vetele sitten yhtään, vaikka tie olisi urainen. Pari viikkoo sitten tuli ajeltua Tampere - Hki motaria edestakas kaatosateessa, ei mitään moitteen sijaa.

Eikä ole edes suhteellisesti pahan hintaisia.
    G31 520d M-Sport '18
    Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine

Comment

• Carman
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2002
      • 676
      • Vilppula

Voin varauksetta suositella Tyfoon merkkisiä renkaita, kokemusta itsellä ja tutuilla jo useamman kesän ajalta.
      Tyfoon on Continentalin halpamerkki, valmistettu saksassa.

Viimeviikolla ostin 235/45/17 Tyfoon Successorit, hiljaiset ja hyvät ajaa.
      Sarja maksoi allelaitettuna 450€.

En sit tiedä onko noita kovinkaan monella myynnissä, täällä paikallisella rengasliikkeellä omana tuontina...

Comment

• Tohtori
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 560
        • Kirkkonummi #02400

Mulla on jotkut sika kalliit toyot.. On muuten ihan helvetin hyvät sade kelillä pitoa löytyy vaikka muille jakaa 8) Käytiin tossa kokeilee liukas radalla kumeja niin toyot osottautu parhaaks elikkä jatkossa ostan toyot.. perkele ku ei muista noitten renkaiden koko nimeä :?
        E39 528iA Touring "Oxford Grün"
        E34 525iA Touring "Schwarz II"

Ex.
        M-Technic 2 325i "Delphin Metallic"

Comment

• Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11680
          • Kouvola

Originally posted by Tohtori
          Mulla on jotkut sika kalliit toyot.. On muuten ihan helvetin hyvät sade kelillä pitoa löytyy vaikka muille jakaa 8) Käytiin tossa kokeilee liukas radalla kumeja niin toyot osottautu parhaaks elikkä jatkossa ostan toyot.. perkele ku ei muista noitten renkaiden koko nimeä :?
          olisko toyo proxes T1-S:t :roll:

Comment

• herja
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1649

Ei toyolla ole kalliita renkaita.
            Retard Member

Comment

• Freed
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 425
              • Helsinki

Mulla on Marangonin Zetat 215/45/17 ja on olleet erittäin hyvät. Pitoa riittää myös sadekelillä, mutta nyt alkaa olemaan renkaat aika siloset niin pakko se on kait uusia ruvettava katselemaan.

Comment

• Touring
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 1310
                • Järvenpää

Joo kivat ja hiljaiset mutta on niin pehmeää seosta että saa joka kesä olla vaihtamassa eli halvemmaksi tulee päästellä vaikka kitkoilla! Tämä on sitten vain mun mielipide ettei nyt tuu tallattua minkään rengasjobbarin varpaille .
                Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

Comment

• Hanza
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2002
                  • 1931
                  • Juvan Shell. Requiescat in pace

Vittu tein sen virheen että erehdyin ostamaan noitten poltettujen toyo proxesien tilalle makaronin zetat. Ei jumalauta mitkä paskat nuo makaronit on :shock: Vetelee takapää nyt niin perkeleesti urissa. Toyoilla kulki suoraan ja oli hiljasemmatkin. Itsellä ekat ja vikat makaronin renkaat :roll:
                  Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

t: luft waffel

"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

Comment

• kaol
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 5007
                    • Ilmajoki

Tämänhetkisistä Dunlopin sp sport 9000:sista ei ole mitään pahaa sanottavaa... kokona 215/55/16.

Myös Continental Sportcontact (ne madonpelastusrenkaat) on osoittautunut todella hyväksi...
                    Kokeilemalla se selviää...

Comment

• Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

...niin ja minulla Zetat ovat toimineet täysin vetelemättä sekä muutenkin ok, kun taas Contin sportcontactit vetelevät vähän saat...ti ja ulvovat. Ota tästä nyt selvä...

Comment

• Leba
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2003
                        • 2101
                        • Espoo

Tuli polteltua noi avonit loppuun ja piti saada jotain alle, niin ostin Scudo Stunnerit :lol: (225/40 18"). Rengasliikkeen myyjä vaan totes, et "tehtiin ihan hyvä diili, sait kumit halvalla ja me päästiin niistä eroon.." :lol: Noi scudot vetelee kyllä urissa, mut sivuttaispitoa niissä kyllä on avoneihin verrattuna paljon enemmän. Tuntus olevan pehmeämpää seosta kuin avoneissa. Mut nää avonit sun muut scudot on kyllä meikäläisen mielestä niin hanurista että.. :!:
                        Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• Restive
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2003
                          • 64
                          • Kuopio

Jos tosiaan tarkoitat Toyo Proxes renkaita, niin minusta ne ovat taas täysin per...stä - vetelee ja ovat myös äänekkäät. Koko 225/45-17.
                          BMW E46 320d

Comment

• JaniMotturi
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2003
                            • 47
                            • Kouvola

Joo , älä vaan erehdy nokian tuoteisiin . Mulla nrzi:t . Melua piisaa , jos auto seisoo yli 8h ekat 10-20 km täristää koko autoa. Kokona 225/55/16 .

Comment

• Jaksu
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2004
                              • 753
                              • Kempele

Goodyear Eagle F1
                              xdrive

Comment

Working...
                              X
                              😀