Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisää tehoa irti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjel
    Newbiemmer
    • Nov 2003
    • 19
    • Espoo

    #16
    noh, tuo nyt oli suuntaa antava heitto jonka perimmäisenä tarkoituksena oli kumminkin antaa ilmi ettei se virittäminen mitenkään halpaa ole, autosta tulee epämiellyttävä ajaa ja halvemmalla pääsee kun vaihtaa koko moottorin ja/tai auton.

    tietenkin jos raha ei ole este niin peukkua projektille

    Comment

    • M325i
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 1529
      • Etelä-pohjanmaa

      #17
      Helpoin homma vaikka ensiksi laittaa 4.10/4.27 tai 4.45 perä siihen niin alkaa 320:nenkin kiihtymään!
      E30 ja E46 ///M

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #18
        ..........
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:09.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • Aukes!
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 2013
          • Riihimäki

          #19
          Originally posted by muggo View Post
          Taikka sitten b25 johon etan alakerran hiluja kiinni. B25:nenkin kun on yksi haistap*ska kone loppupeleissä, laiska, laiskempi, M20b25.
          Tuo M20B25:sen kiinni-iskeminen modaamatta vaan olisi kovin helppo operaatio, ei vaadi aikaa eikä rahaa. Makuasioita, ei mulla ole oikeastaan mitään tuon moottorin ominaisuuksia vastaan.


          - E60 -05 "too small to mention"
          ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17797
            • Jämsä

            #20
            Originally posted by Aukes! View Post
            Tuo M20B25:sen kiinni-iskeminen modaamatta vaan olisi kovin helppo operaatio, ei vaadi aikaa eikä rahaa. Makuasioita, ei mulla ole oikeastaan mitään tuon moottorin ominaisuuksia vastaan.
            ei niin helppo, kun pitää jarrut ym. muuttaa, jos haluaa laillisen
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • BmwPunisher
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 7629
              • Lemu

              #21
              Originally posted by muggo View Post
              Taikka sitten b25 johon etan alakerran hiluja kiinni.
              itse kannatan tätä! 5000 kilsaa alle kuukaudessa mahtavaa ja nautittavaa
              ajoa tälläisellä kokoon panolla.. kulkeekin kohtuu ripeästi..
              toki tossa jotain muutakin on..
              E70 X5 30d

              Comment

              • mukko
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 5965
                • Uleåborg

                #22
                .........
                Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:09.
                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                Comment

                • S.Kaulaote
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 1579
                  • Woikkaalla

                  #23
                  Originally posted by muggo View Post
                  Nojoo, sanotaanko näin että modaamattomana en laittais edes tekniikanvaihtoa tehdessä, kuitenkin kyse on tehojen kasvattamisesta ja tuo B25:n luonne on sellainen että se ei kovin kummosia kiksejä tarjoa missään välissä, ei teho- eikä 'vääntö'käyränsä osalta.
                  Mielummin säästää pari kk pidempään ja rakentaa sitten siitä mottista sellaisen että jotain iloakin asiasta on.
                  Mutta onha toi B25 aivan erimaata kun b20!! Suht edullisesti pääsee kiinne tuommoseen mottiin ja ennenkaikkea BOLT ON!
                  Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                  -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                  -Mitsubishi "runkkari"

                  Comment

                  • mukko
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2003
                    • 5965
                    • Uleåborg

                    #24
                    ...........
                    Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:09.
                    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                    Save the World, Fuck The Fuel Economy
                    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                    Comment

                    • Krynx
                      BTCF Member
                      • Sep 2006
                      • 908
                      • á la Temmes

                      #25
                      Minulla on tuossa käkättimessä m20b20 johon on msportilla joskusmuinoin kammettu b23 kampiakseli yms. kansi käytetty pajalla jossa vaihdettu muummoassa isommat venttiilit yms. Omasta mielestä liikkuu ihan pirteästi ja 4000rpm jälkeen lähtee reuhaamaan ihan erikivasti. Edellisen omistajan teettämä kone ja dynossakin oli tehoja ihan riittävästi löytynyt
                      E39 525d -00
                      E39 523i-96
                      E30 316 -86

                      Comment

                      • sedan325i
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2007
                        • 30

                        #26
                        Originally posted by tomaatti 325 View Post
                        Paino tappaa kulun. Ruuvaat irti kaiken mitä lähtee, ei maksa mitään. Muistat ottaa irti ne kaikki 1000w vahvarit ja 10kg subbarit 20kg koteloineen. Sitten kun kuskikin on kuin kuivan kesän orava niin jo rupeaa kulkua löytymään. Niin ja muista jättää ne neljä teiniä pois takapenkiltä. Näillä ohjeilla 0-100 aika tippuu toista sekuntia. Jos samaan pyrit tehoja kasvattamalla niin siihen menee tuhansia. Näillä ohjeilla säästät tuhansia ja ehkä jopa hankit kun myyt ne sterekat jollekin koffilippispäiselle jannulle pieneen ylihintaan.
                        tuossa on järkevää puhetta edullisista koneista ei maksa muuta kun vaivan.. melu kovenee mutta eihän sillä niin väliä ole sitten jos rahaa tuntuu olevan niin eikun solmu pakoputkeen ja moottorin ohjaukseen päivitystä niin alkaa ihan perus "tehokkaat" kulkineet jäämään jalkoihin ja ne jotka eivät usko kevennyksen vaikutukseen niin suosittelen fysiikan tuntien uusimista
                        ex e30 m3 look 325i purussa...
                        ex e30 316/320i purussa...
                        ex e30 m3 look 325i
                        ex e30 32x tic
                        ex e36 325i sedan
                        ex e30 318is



                        kaupan:osia e30 ja e36

                        sigpic

                        Comment

                        • Biimer_90
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2007
                          • 169

                          #27
                          Originally posted by Krynx View Post
                          Jotenkin epäilen että jos mätät m20b20 koneeseen 6k€ niin varmasti mennään yli 200 konin. Ilman tuuboja siis. Ja toden näköisesti ei ole kovin kiva kadulla mutta... :think
                          Varmaan aika tyhmä kysymys mutta mitä tup 6K€ tarkoittaa
                          E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition
                          E34 525i vm.89

                          Comment

                          • Krynx
                            BTCF Member
                            • Sep 2006
                            • 908
                            • á la Temmes

                            #28
                            Originally posted by Biimer_90 View Post
                            Varmaan aika tyhmä kysymys mutta mitä tup 6K€ tarkoittaa
                            6000€
                            E39 525d -00
                            E39 523i-96
                            E30 316 -86

                            Comment

                            • aLostSheep
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2003
                              • 102

                              #29
                              Näytettä.
                              Attached Files

                              Comment

                              • Axu83
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2004
                                • 601
                                • Vantaa

                                #30
                                Originally posted by muggo View Post
                                Tosin, b20:nen on vakiona mitä on eikä aikuistenoikeasti b25:nen mitään järisyttäviä fiilareita vakiona annan b20->b25 swapissa.
                                Kyllä meinas mopo keulia kun pääsin kokeilemaan Eskon mustaa 2.5 vs. oma sininen 2.0. Ero oli käsittämätön..
                                E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
                                E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
                                Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
                                It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
                                And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎