Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisää tehoa irti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhis
    BTCF Honorary Member
    • Jul 2002
    • 19178
    • -

    #31
    Originally posted by muggo View Post
    Tosin, b20:nen on vakiona mitä on eikä aikuistenoikeasti b25:nen mitään järisyttäviä fiilareita vakiona annan b20->b25 swapissa.
    Kyllähän M20B25 on aivan eri pata kuin M20B20. Vaikkei sekään ole varsinkaan painavissa Cabrio ja Touring malleissa mikään rakettimoottori. Ehdottomasti kuitenkin kannattaa mielummin päivittää 2,5 litran iskutilavuuteen, kuin tyytyä 2,0 litraiseen ompelukoneeseen. Kaikilta kun nuo 2,7 litraiseen muutokset eivät välttämättä onnistu. Ja vaativat lisäksi käytännössä Motronicin uudelleen ohjelmoinnin toimiakseen kunnolla.
    All good things come to those who wait.

    Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

    Sound Factory Bar & Nightclub

    Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

    Comment

    • mukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 5965
      • Uleåborg

      #32
      ........
      Last edited by mukko; 30-10-2007, 18:08.
      -- Official member of BTCF-Sauna Team --

      Save the World, Fuck The Fuel Economy
      Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎