elikkä mitä joudun vaihtaan? Leimaan ei tarvi saada.
IX:stä takaveto?
Collapse
X
-
-
Eka arvaus: Tavallinen vaihdelaatikko, missä ei ole jakolaatikkoa ja ehkä sitten kardaani.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Originally posted by okko View Postmyy se ix ja osta takaveto
Eikai nyt ihan kaikkia auton osia tarvitse vaihtaa..
Comment
-
Originally posted by 525iiäxä View PostEka arvaus: Tavallinen vaihdelaatikko, missä ei ole jakolaatikkoa ja ehkä sitten kardaani.
Comment
-
Tyhmä kysymys mut.. Minkälaisia tehoja noi nelivedot kestää? Miten kestää vakio jakolaatikko ennen ku alkaa porsia? :think
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
Originally posted by Mystinen View PostTyhmä kysymys mut.. Minkälaisia tehoja noi nelivedot kestää? Miten kestää vakio jakolaatikko ennen ku alkaa porsia? :thinkMaailma on erilainen nelikko kuskin silmin.
On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.
Comment
-
Originally posted by Rossifumi View PostTarkkoja tietoja en osaa antaa mutta käsittääkseni on noita varsinkin 325:sta menny jopa vakiotehoilla. (veikkaan että systeemillä kaasu pohjaan ja kytkin ylös).
Alkuperäiseen kysymykseen, jos ix:n muuttaa takavedoksi niin ainakin jakolaatikko pitää poistaa välistä, samalla lähtee etukardaani ja takakardaani on vaihdettava pidempään. En mene takuuseen sopiiko takakardaani suoraan vaihdelaatikkoon, vai onko ulostuloakselikin erilainen. Etupäähän jäisi tässä vaiheessa pyörimään etuperä sekä vetarit. Nämä jos tahtoo pois, pitää vaihtaa etutolpat tai purkaa vetarit ja jättää niiden päät pyörimään napaan, koska se tosiaan kiristää pyöränlaakerin paikoilleen. Etutolppien vaihtokaan ei välttämättä mene ihan heittämällä, vaan saattaisi taas vaatia ohjaustehostimen/raidetangon muutoksia, se kun on nelivedossa eri puolella alapalkkia kuin takavedon vastaava.
Kaikkineen hommassa ei IMO ole mitään järkeä, ennemmin myy sen nelivedon hyvään kotiin ja hankkii tilalle jo tehtaalta takavetona lähteneen auton. Vaihdettavien osien määrä kasvaa melko älyttömäksi, jos homman kunnolla tekee.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Mitenkähän toi etutolppien vaihto onnistuu kun iskaritornit on ainakin erimoiset ix/normi e30?Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Originally posted by Meisseli View PostKaikkineen hommassa ei IMO ole mitään järkeä, ennemmin myy sen nelivedon hyvään kotiin ja hankkii tilalle jo tehtaalta takavetona lähteneen auton. Vaihdettavien osien määrä kasvaa melko älyttömäksi, jos homman kunnolla tekee.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Originally posted by sirkus View PostMitenkähän toi etutolppien vaihto onnistuu kun iskaritornit on ainakin erimoiset ix/normi e30?
ja mitenköhän tosiaan normaali tolpat menis sinne pystöön niin kuin alkuperäiset.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Täällä te pauhaatte e30:sen iskareista, vaikka ette edes tiedä mikä ix kyseessä!
Jos e34, niin ottaa konehuoneesta yhden sulakkeen pois ja avot, takaveto!Ei tartte saatana koko autoa purkaa eto homman takia.
Comment
Comment