Otsikon mukainen teksti tuli näytölle viikonloppuna ja vaihteisto toimi tosi oudosto, vaihteet vaihtu töksähtelemällä, ilmeisesti kyseessä joku suojaohjelma automaatille? Auto oli pientareella parkissa ja aika kallellaan joten voisiko olla kyse öljyn vähyydestä laatikossa? Seuraavassa startissa ja sen jälkeen toimii ihan normaalisti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"Trans Fail Safe Prog" virhe koodista
Collapse
X
-
Mulla tekee nyt silloin tällöin saamaa hommaa!
Vaihdeilmasin koetaulussa näyttää väliilä mitä sattuu....ja tuo fail safe prog
syttyy jos vaihdeilmaisimessa on joikin ihme variaatio päällä esim:p-asennossa shifteri -->palaa koetaulussa S .N-asento toimii oikein ja failsafe poistuu kun startaa n:llä. Oletko huomannut erikoista vaihdelampuissa? ...yks vaihtoehto tälle mun ongelmalle on viallinen vaihdetunnistin kepinjuuressa tai jokin relevika?
-L-
-
-
Ei kyllä mulla kaikki toimii ihan ok, eikä nyt ole tullut tuota herjaa enää. Aattelin vaan pitäskö käydä pajalla laittamassa lisää öljyä lootaan? Jossain keskustelussa oli että saattas olla oire myös sähkön puutteesta eli laturi sökö tai jotain muuta pitääkö paikkansa?
Kuka pääkaupunkiseudulla osaa hoitaa näitä vehkeitä, nimenomaan Bemun autolootia?
Comment
-
-
Mulla teki loota myös tota aikaisemmin...Vaihdoin öljyt lootaan niin loppu vikailmoitusten tuleminen ja muitakin "vikoja".
Esim. nykiminen 4 ja 5 vaihteella ja auto lähtee paikaltaankin paljon äkäisemmin. Ilmeisesti loota pitää nyt paremmin.
Auto on 530DA farkku -02 ja ikiöljyt oli sisässä.
Niin ja öljyt vaihdettiin Espoon Laakkosella kahdessa eri osassa:
- Ensin lootan tyhjennys ja uuden öljyt sisään + noin 1000km ajoa.
- Toisella kerralla loota aukaistiin ja vaihdettiin sihti + puhdistettiin muutenkin lootaa.Last edited by rahami00; 12-06-2007, 13:26.
Comment
-
-
Et kertonut autosi mallia joka olisi aika suotavaa
Originally posted by Kalle Ahonen View PostKuka pääkaupunkiseudulla osaa hoitaa näitä vehkeitä, nimenomaan Bemun autolootia?
Comment
-
-
-
Originally posted by rahami00 View PostMulla teki loota myös tota aikaisemmin...Vaihdoin öljyt lootaan niin loppu vikailmoitusten tuleminen ja muitakin "vikoja".
Esim. nykiminen 4 ja 5 vaihteella ja auto lähtee paikaltaankin paljon äkäisemmin. Ilmeisesti loota pitää nyt paremmin.
Auto on 530DA farkku -02 ja ikiöljyt oli sisässä.
Niin ja öljyt vaihdettiin Espoon Laakkosella kahdessa eri osassa:
- Ensin lootan tyhjennys ja uuden öljyt sisään + noin 1000km ajoa.
- Toisella kerralla loota aukaistiin ja vaihdettiin sihti + puhdistettiin muutenkin lootaa.
Comment
-
-
Originally posted by Kalle Ahonen View PostPaljonko maksoi koko lysti?
1. Vaihe oli vähän yli 100€.
2. Vaihe vähän yli 200€.
--------------------------
yht. jotain 350€ luokkaa
Aika kallis öljyjen vaihto, mutta on kyllä ollut ihan eri autokin vaihdon jälkeen. Ja toisaalta toi laatikko kuulostaa olevan sellainen, että mielellään kun alkaa vaihtamaan öljyjä, kannttaa se tehdä kunnolla.
Comment
-
Comment