ei löydy oikeaa työkalua pallonivelen iroitukseen tällähetkellä mutta lähteekö tuo irti vasaralla hakkaamalla? illemmalla voisin saada parempaa työkalua mutta nyt olis kiire tän kanssa...
alatukivarren irroitus... homma hanskassa
Collapse
X
-
Joo,sitten laitat vielä siihen ripustuksien(tukivarren) alle jonkun pölkyn ynm sellaisen,että se ei pääse antamaan yhtään periksi kun siihen lyö.Originally posted by sample View Posttohon suunnilleen mutterin ala puolelle jota tossa avataan??
Edit:vittu luulin että se nivel pitää saada siitä tukivarresta irtiLast edited by Vehkis; 28-06-2007, 15:52.Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
Itse ostin pallonivelten irrottamiseen kuvan mukaisen työkalun. On oikein pätevä ja hinta oli paikallisessa sekatavarakaupassa vajaa 6 €. Viikon sisään on tullut kuusi irrotettua ja olivat tosi tiukassa - lähti irti todella helposti.
E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
-
Taidanpa hakea itselle tuo työkalun, jotta saa helpommin alapallon irti, kun vkl ryhtyy hommiin. Vaikuttaa että pääsee helpommalla.
Comment
-
itseltä löytyy toi työkalu mut en ole saanut sitä mihinkään hyvin että siitä mitään apua olis ollu tai sit en vaan osaaOriginally posted by pmtk View PostItse ostin pallonivelten irrottamiseen kuvan mukaisen työkalun. On oikein pätevä ja hinta oli paikallisessa sekatavarakaupassa vajaa 6 €. Viikon sisään on tullut kuusi irrotettua ja olivat tosi tiukassa - lähti irti todella helposti.
Wa wa wee wa!
Comment
-
Itsekin olen ostanut kaksi vastaavannäköista- ja hintaista ulosvetäjää. Molemmat sain heti ensiyrittämällä poikki. Yhtään niveltä en auki saanut. Joten seuraavan kerran kun tuollaista tarvin, niin ostan kunnollisen.Originally posted by pmtk View PostItse ostin pallonivelten irrottamiseen kuvan mukaisen työkalun. On oikein pätevä ja hinta oli paikallisessa sekatavarakaupassa vajaa 6 €. Viikon sisään on tullut kuusi irrotettua ja olivat tosi tiukassa - lähti irti todella helposti.

Comment
-
Comment