Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 tds(a) 1+4 pakettiautoksi rekisteröitynä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saska02
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 45
    • Kajaani

    525 tds(a) 1+4 pakettiautoksi rekisteröitynä

    Aiheesta ollut keskustelua aikalailla, mut hiukan vielä lisää.. Eli perheeseen olis tarkotus laitella tollanen farkku. 92-93 mallia halvan autoveron toivossa..Mut onko ton ikästä mahdollista saada 1+4 pakuksi muuten kuin "uunon" katsastusmiehen avulla, joka "unohtaa" kantavuudesta vähentää kuskin 75 kg painon. Vai onks jotain varustelua jossa "pieni" omamassa ja kokonaismassaa reilusti. Eiks tohon 1+4 määrään tarvitta kantavuutta 620 kg? Sit jää kiloja tarpeeksi kantavuuteen kuljettajan painon vähennykseen. Muuten 545 kg kantavuutta riittäs..Jos se kuljettaja vähennys jäis vahingossa pois. Liekö tollanen erehdys edes virkamiehille mahdollista.
    Kiitoksia etukäteen jos vaikka jotain infoa sais..
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

    #2
    Eiköhän täältä löydy vastaukset...



    t.Ville

    Comment

    • Saska02
      Bimmer Rookie
      • May 2004
      • 45
      • Kajaani

      #3
      Sen verran selviää et massoissa ilmeisesti eroja aikalailla. Ja et se 95-malli sisältää kuljettajan massan(75kg). Mut jos jollain 92-93 omistajalla olis 1+4 rekisteröity paku niin kehtaisko laitella faktoja lisää.. Et olisko mitenkään mahdollista ilman katsastusmiehen "apua.." Vai pitääkö laittaa b-omega paku.. Mut kiitoksia!!

      Comment

      • kole
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2002
        • 506
        • Joensuu

        #4
        Meinasin käydä alkuviikosta näyttämässä tuota omaa et tiedän sit taas enemmän.

        Comment

        • Saska02
          Bimmer Rookie
          • May 2004
          • 45
          • Kajaani

          #5
          Kaikesta tiedosta tosiaan kiitollisia ollaan. "Pojat" kertoo että ei pitäs olla mahdollista ku toi 95-malli katsastaa pakuksi! Mut kuitenki noita vanhempia on pakuna kans. Mut miten ne saatu 1+4??

          Comment

          • Keimo
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 2032
            • Kekkoslovakia

            #6
            Originally posted by Saska02
            Kaikesta tiedosta tosiaan kiitollisia ollaan. "Pojat" kertoo että ei pitäs olla mahdollista ku toi 95-malli katsastaa pakuksi! Mut kuitenki noita vanhempia on pakuna kans. Mut miten ne saatu 1+4??
            Mikäs hyöty näitä enää on pakuksi rekisteröidä. Kuitusen lakiehdotuksen mukaan tuo verohyöty häviää ja sen jälkeen maksetaan jokaisesta penkistä 100 e, joka vastaa nykyistä maksettua dieselveroa.

            Comment

            • Saska02
              Bimmer Rookie
              • May 2004
              • 45
              • Kajaani

              #7
              Ne vakuutusmaksut. Ja todennäkösesti jää hiukan halvemmaksi ku henkilöauto kuiteski verossa. Mut aika pieni hyöty nyky tilanteeseen.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎