eli tuota valittaa,ovee auki aina muutaman minuutin välein.kaikki ovet oon käyny läpi silleen et jalalla oon työnäny ovee auki päin mut en kyllä sisävaloo saanu syttyyliekkö johdotuksissa vika?saako tuota shydeemii kierrettyy/poistettuu mitenkää ettei koko ajan kongi huutas?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
door open...mut ku ei oo
Collapse
X
-
Originally posted by jopsis View Posteli tuota valittaa,ovee auki aina muutaman minuutin välein.kaikki ovet oon käyny läpi silleen et jalalla oon työnäny ovee auki päin mut en kyllä sisävaloo saanu syttyyliekkö johdotuksissa vika?saako tuota shydeemii kierrettyy/poistettuu mitenkää ettei koko ajan kongi huutas?ei ne tehot vaan se kuski...
-
-
Originally posted by JuRi View PostMissäs se ovitunnistin sitten on? Oven sisällä vai? Nyt gongi huutaa aina tiukoissa käännöksissä ja jarrutuksissa.Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
...niin kävelisimme käsillä.
BMW 520ia e28 -84
BMW 525TDSA Touring e39 -98
ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90
Comment
-
-
Helpottais vähän kun kertois et mistä mallista on kyse. E36:ssa oven mikrokytkin on oven lukon vastakappaleessa B-pilarissa, E46:ssa oven lukossa jne.
Ja ei niitä "shydeemejä" millään kierretä/poisteta vaan ne KORJATAAN!!
Ottaa päähän kun aina jonkun pelle pelottoman pitää keksiä jotain millä jokin vika kierretään, korjaamisesta ei puhuta. Aika yleistä ainakin airbag yms. vikavalojen kohdalla.
Joo, meni vähän offtopic löpinäksi, mutta näen aina punaista kun joku haluaa jollain tavalla kiertää ongelman eikä korjata sitä.
Comment
-
-
Door open tai Tur offen
Door open tai Tur offen, herja tulee päälle ja sisävalot syttyy, kun lähden ajamaan.
-Miten saan selville mikä ovi on kyseessä?
-Saako sen mitenkään luettua vikakoodeista? INPA, ISTA ym on käytettävissä.
-Ongelma ilmenee vasta ajossa, ei koskaan heti startin jälkeen.
-WDS kertoo, että open-tila olisi kytkin kiinni ja closed olisi kytkin auki.
-Miten asian saa korjattua?
Kyseessä E39 tourning.Last edited by hannux; 08-03-2023, 10:17.
Comment
-
Comment