Announcement

Collapse
No announcement yet.

door open...mut ku ei oo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jopsis
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 20

door open...mut ku ei oo

eli tuota valittaa,ovee auki aina muutaman minuutin välein.kaikki ovet oon käyny läpi silleen et jalalla oon työnäny ovee auki päin mut en kyllä sisävaloo saanu syttyyliekkö johdotuksissa vika?saako tuota shydeemii kierrettyy/poistettuu mitenkää ettei koko ajan kongi huutas?
  • armageddon
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 443
    • Kokkola

Originally posted by jopsis View Post
    eli tuota valittaa,ovee auki aina muutaman minuutin välein.kaikki ovet oon käyny läpi silleen et jalalla oon työnäny ovee auki päin mut en kyllä sisävaloo saanu syttyyliekkö johdotuksissa vika?saako tuota shydeemii kierrettyy/poistettuu mitenkää ettei koko ajan kongi huutas?
    mulla oli kuskin ovi tunnistin väliä ja teki juri samaa koitappa ovi kurrallaa laittaa siihen tunnistimen päähän täytettä vaikka teippiä tai jotain, silleen ite sain sen paikannettua
    ei ne tehot vaan se kuski...

Comment

• JuRi
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 147
      • Kotka

Missäs se ovitunnistin sitten on? Oven sisällä vai? Nyt gongi huutaa aina tiukoissa käännöksissä ja jarrutuksissa.

Comment

• Rajatila
        Bimmer Rookie
        • Mar 2010
        • 92
        • Tampere\Seinäjoki

Originally posted by JuRi View Post
        Missäs se ovitunnistin sitten on? Oven sisällä vai? Nyt gongi huutaa aina tiukoissa käännöksissä ja jarrutuksissa.
        Se on ollut yleensä lukkon vasteessa, siis B-pilarissa tai taka ovien osalta c-pilarissa.. :think
        Jos jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia,
        ...niin kävelisimme käsillä.

BMW 520ia e28 -84
        BMW 525TDSA Touring e39 -98
        ex. BMW 525TDSA Touring e34 -95
        ex. Ford Sierra 2.0 DOHC -90

Comment

• antti79
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 2499
          • Littoinen

Helpottais vähän kun kertois et mistä mallista on kyse. E36:ssa oven mikrokytkin on oven lukon vastakappaleessa B-pilarissa, E46:ssa oven lukossa jne.
          Ja ei niitä "shydeemejä" millään kierretä/poisteta vaan ne KORJATAAN!!
          Ottaa päähän kun aina jonkun pelle pelottoman pitää keksiä jotain millä jokin vika kierretään, korjaamisesta ei puhuta. Aika yleistä ainakin airbag yms. vikavalojen kohdalla.
          Joo, meni vähän offtopic löpinäksi, mutta näen aina punaista kun joku haluaa jollain tavalla kiertää ongelman eikä korjata sitä.
          sigpic
          Originally Posted by jari kihlman
          "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• hannux
            BTCF Member
            • Oct 2009
            • 115
            • Seinäjoki

Door open tai Tur offen

Door open tai Tur offen, herja tulee päälle ja sisävalot syttyy, kun lähden ajamaan.
            -Miten saan selville mikä ovi on kyseessä?
            -Saako sen mitenkään luettua vikakoodeista? INPA, ISTA ym on käytettävissä.
            -Ongelma ilmenee vasta ajossa, ei koskaan heti startin jälkeen.
            -WDS kertoo, että open-tila olisi kytkin kiinni ja closed olisi kytkin auki.
            -Miten asian saa korjattua?
            Kyseessä E39 tourning.
            Attached Files
            Last edited by hannux; 08-03-2023, 10:17.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎