Kuinka paljon pitäisi vaikuttaa tehoihin jos ilmamassamittarin piuhan ottaa irti toimivassa moottorissa? Omassa epäilen ilmamassamittarin olevan tiensä päässä. Otin johdon irti ja kävin koeajolla. Kone tuntuu käyvän hieman "raskaammin" mutta tehoissa ei mielestäni ole juurikaan eroa. Kellolla koitin ajat 4 vaihteellea 60-120km/h ja 3 vaihteella 100km/h-rajotin.
4 vaihteella sama aika, 3 vaihteella 0.5 sek parempi, jos ilmamassamittarin johto kiinni. Eli alakierroksilla ei juuri eroa, ylhäällä ihan pieni. Muuten käy ilman nykimisiä ja yskimisiä oli johto kiinni tai ei.
Jollain on varmaan kokemuksia tälläisestä..
Jos tuo mittari on paskana, saako uutta mistään halvemmalla kuin Laakkoselta?
edit: Toimiiko uusi ilmamassamittari heti, vai pitääkö käydä "nollauttamassa" muisti Laakkosella.
4 vaihteella sama aika, 3 vaihteella 0.5 sek parempi, jos ilmamassamittarin johto kiinni. Eli alakierroksilla ei juuri eroa, ylhäällä ihan pieni. Muuten käy ilman nykimisiä ja yskimisiä oli johto kiinni tai ei.
Jollain on varmaan kokemuksia tälläisestä..
Jos tuo mittari on paskana, saako uutta mistään halvemmalla kuin Laakkoselta?
edit: Toimiiko uusi ilmamassamittari heti, vai pitääkö käydä "nollauttamassa" muisti Laakkosella.
Comment