Kaveri ois vaihtamassa 320 bemariinsa 325i tekniikan eli m20b20 koneen tilalle m20b25 koneen. Sillä on b25 kone, mutta mitä muuta tarvitsee että saa koneen autoon, käykö perä entä laatikko ovatko samanlaiset välityksiltään kuin 325. Ja mitä pitää laittaa jos meinais katsastaa laillisesti tuolla koneella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320 bemarista 325
Collapse
X
-
Olisko "haku" mitään? :wink:Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
Ex. Audi 80 1.8s -87
Ex. Ford Escort 1.6i -88
Ex. Bmw E30 320i -88
Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
BMW E30 320i/323i Turbo
Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)
-
-
Katsastukseen vaaditaan, että auto vastaa alkuperäistä 325-mallia tekniikan osalta. Eli mm. jarrut ja etutolpat täytyy vaihtaa isompiin. Joskus tekniikan vaihto voi tulla erittäin kalliiksi ja monesti on halvempaa ostaa suoraan sellainen auto. Suosittelen ostamaan 325 bemun niin säästyy monelta harmilta.Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
-
Henski
Mullon tuossa pihassa katsastettu 318i->325i... vaihdettu eteen pelkät levyt&satulat ja jouset (ei tolppia), laatikko, kone, tietty syylärit ja tuommoset, tehty kiinnike paisuntasäiliölle, taakse vaihdettu levyjarrut... 32,2%....
Comment
-
Originally posted by T.LKyllä se kytkin sinne mahtuu mut ongelmia voi tulla niiden piuhojen kans ku menee laatikkoon?
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by T.LKampiakselin asennolle ja pyörimisnopeudelle on molemille oma anturi kytkinkopassa kaikissa motronicilla varustetuissa moottoreissa.
No enpäs muista ainakaan manuaalisessa laatikossa nähneeni....Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by T.LKampiakselin asennolle ja pyörimisnopeudelle on molemille oma anturi kytkinkopassa kaikissa motronicilla varustetuissa moottoreissa.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
ei ole. molemmat anturit on toisessa päässä mottia
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
Comment