ju olis sellast kysyttävää kun mul on tollanen 2,7 204hp alpinan kone varastossa, ja tossa omas 520i e28 2,0 129hp kone ni mitä muutoksia joutuis tekemään et sen saa leimalle sen alpinan koneen ka, ja viel ku koneen alkuperäst ei oikein o mitää tietoa mistä bimmerist se oikein on, ni pitäiskö se viel käyttää jossain dynolla että saa sille katastus äijälle tietoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
alpina 2,7
Collapse
X
-
autodatas oli 520sarjan bemari e28 korilla ja sin luki tarkeenteena m5 280heppa tai jotain ni eix periatteshan pitäis saada laittaa viel 20% siit yli ilman et kukaan valittais mitään? meinaan joku mulle joskus väitti et 1.6-2.0 koneis on samat jarrut ni päteekö toi sama sitten 2.0 koneest isompaan? olis ihan kiva tietää joltai ammattimiehelt mikä on toi suurin kone tehty tohon e28 520 ja mikä sin on ne hepokatit--
Comment
-
-
Originally posted by gaasbox View Postautodatas oli 520sarjan bemari e28 korilla ja sin luki tarkeenteena m5 280heppa tai jotain ni eix periatteshan pitäis saada laittaa viel 20% siit yli ilman et kukaan valittais mitään? meinaan joku mulle joskus väitti et 1.6-2.0 koneis on samat jarrut ni päteekö toi sama sitten 2.0 koneest isompaan? olis ihan kiva tietää joltai ammattimiehelt mikä on toi suurin kone tehty tohon e28 520 ja mikä sin on ne hepokatit--
Mutta tota 2,7 varten riittää 528i alusta ihan hyvin. Jos sulla jo levyt joka kulmassa niin laita vielä vakaaja taakse ja avot.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos alusta vastaa m5:sta, niin saat sinne sen 286+20% laittaa.
Mutta tota 2,7 varten riittää 528i alusta ihan hyvin. Jos sulla jo levyt joka kulmassa niin laita vielä vakaaja taakse ja avot.
E30:n kohdallahan asian ymmärtää koska perus raakakorikin on eri varaosanrolla kuin perusmallit. E28, E34 ja E36 tapauksissa raakakorithan on samalla numerolla.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostM5 ei kelpaa vertailumalliksi katsastuksessa. Motorsport mallit kun lasketaan eri mallisarjaksi. Asia tarkistettu myös e28, e34 ja e36 mallien kohdalla n. vuosi sitten AKElta.
E30:n kohdallahan asian ymmärtää koska perus raakakorikin on eri varaosanrolla kuin perusmallit. E28, E34 ja E36 tapauksissa raakakorithan on samalla numerolla.
Comment
-
-
Originally posted by romunummi View Posteiköhän se ole että,mallisarjan tehokkain+20%.m5 taitaa silti edustaa mallisarjaa eli e28:aa
En ihan purematta niele sitäkään, että 4.0 v8 menee SELLAISENAAN leimaan. Mutta aivan turha näistä on vääntää. Ajattelin vaan ilmoittaa tuon virallisen kannan (vuosi sitten tarkistettu).
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostTaitaa edustaa ?!? AKEn kanta on, että motorsport mallit EIVÄT kuulu mallisarjaan. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin varsinkin e28, e36 ja e34 mallien kohdalla (samat raakakorit).
En ihan purematta niele sitäkään, että 4.0 v8 menee SELLAISENAAN leimaan. Mutta aivan turha näistä on vääntää. Ajattelin vaan ilmoittaa tuon virallisen kannan (vuosi sitten tarkistettu).
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEiköhän se mene kuitenkin jos osaa asiansa perustella. Simohan laittaa 4,0 sinne...Last edited by BmwPunisher; 09-07-2007, 11:09.E70 X5 30d
Comment
-
-
herrakani
Ämmät on tyyppihyväksytty eri numerolla kun tavikset. Siis kun 520 on tyyppihyväksytty vaikka numerolla 11/2400-84 niin se M5 voi taas olla vaikka AA31/2570. Ts. ne ei oo samaa mallisarjaa. Ton takia esimerkiks kaikki jenkkifarkut tuotiin aikanaan Chevroletteinä ja amc:t Ramblereina. Tyyppihyväksyntä on kallis ja aikaavievä prosessi.
EDIT: Noista laittomista moottorinvaihdoista en suosittele muuten pahemmin huutelemaan netissä, ainakin jenkkipuolella on tullu prosenttien uudelleenlaskemisia ja merkittyjen muutosten hylkäämisiä ihan overdrivestä luetun perusteella. Osaavat meinaan tuolla akessa käyttää tietokoneita jo.Last edited by Guest; 09-07-2007, 09:31.
Comment
Comment