Mä voisin noita jollain hinnalla Tampereen seudulla korjailla, jos jostain sais esim. yhen rikkinäisen vaihtokappaleeks. Niin vois aina suoriltaan lähettää korjatun viallista vastaan. Pukkaa olemaan sen verran työläitä välillä ja testattava toimivuuskin, että aikataulut kusee jos ei oo vaihtokappaletta tarjota. Viimeks makso muistaakseni 8 euroa osat ja aikaa menikin sitten sujuvasti useampia tunteja.
Korjaako näitä ketään??? Mun lämppärin nopeudensäätö lakkas toimimasta ja kävin tilaamassa merkkiliikkeestä runkonumeron perusteella etuvastuksen. No ajattelin purkaa auton valmiiksi että lykkään vaan uuden osan paikalla ja yllätys yllätys paskat siellä mitään etuvastusta ole vaan helvetin MIEKKA :think
Nyt se sitte pitäis saada iskuun. Otan sen huomenna irti (kun saan käsiini 20 torxin) ja otan siitä numerot ylös jos vaikka purkaamolta moinen löytyisi..
Mutta tosissaan jos joku niitä korjaa niin kättä ylös ja ilmoitusta tulemaan
Korjaako näitä ketään??? Mun lämppärin nopeudensäätö lakkas toimimasta ja kävin tilaamassa merkkiliikkeestä runkonumeron perusteella etuvastuksen. No ajattelin purkaa auton valmiiksi että lykkään vaan uuden osan paikalla ja yllätys yllätys paskat siellä mitään etuvastusta ole vaan helvetin MIEKKA :think
Nyt se sitte pitäis saada iskuun. Otan sen huomenna irti (kun saan käsiini 20 torxin) ja otan siitä numerot ylös jos vaikka purkaamolta moinen löytyisi..
Mutta tosissaan jos joku niitä korjaa niin kättä ylös ja ilmoitusta tulemaan
Millainen vika? Ei toimi lainkaan, toimii vain täysillä vai satunnaisesti toimii?
Millainen vika? Ei toimi lainkaan, toimii vain täysillä vai satunnaisesti toimii?
Voishan sitä tommosen fiksata.
Se toimii täysillä.. Satunnaisesti myös 1-3:lla. Käyn huomenna katsomassa löytyykö jaloselta vastaavaa.. Ni jos toi jää mulle ylimääräiseksi ni sen sais laittaa kuntoon.. Ku paha nyt on ilman puhallintakaan ajella
Nyt mulla on kaks puolitoimivaa miekkaa käsillä ja auto jossa testata. Täytynee tilata osat ja aloitella korjaaminen, yhenkin ehjän kun saa jemmaan niin voin alotella vaihtarit.
Comment