Omalla kiululla oli ostettaessa mittarissa 196000km ja nyt 271500km ja moottoriin olen öljyt vaihtanut noin 15000km välein ei muuta,ja viimeiset 50000km on menty kiristetyillä paineilla
saas nähdä milloin turbo laukeaa jos se on tyyppivika.
manuaalissa kannattaa tosiaan tarkastaa vaihteiston karfaanin stefa ettei särje muuten kestävää laatikkoa turhaan.
toiminta tonni takataskussa ajetaan sitävarten jos sattuu kilahtamaan.
suurimmat murheen aiheuttajat on ollut täristävät etujarrut jotka korjaantui reaktiotangon puslilla vaikkei ollut murtumia.
ja takapään tärähtelyt vaimeni apurungon puslien vaihdoilla.
Onhan tuohon muutama tontturainen sitten mennyt kun on rakentanut mieleisekseen.
Joten suosittelen suoraan ostamaan alkuperäisen M-sportin
saas nähdä milloin turbo laukeaa jos se on tyyppivika.
manuaalissa kannattaa tosiaan tarkastaa vaihteiston karfaanin stefa ettei särje muuten kestävää laatikkoa turhaan.
toiminta tonni takataskussa ajetaan sitävarten jos sattuu kilahtamaan.
suurimmat murheen aiheuttajat on ollut täristävät etujarrut jotka korjaantui reaktiotangon puslilla vaikkei ollut murtumia.
ja takapään tärähtelyt vaimeni apurungon puslien vaihdoilla.
Onhan tuohon muutama tontturainen sitten mennyt kun on rakentanut mieleisekseen.
Joten suosittelen suoraan ostamaan alkuperäisen M-sportin
Comment