Announcement

Collapse
No announcement yet.

problem solved

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TemeL
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 424
    • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

    #16
    ----

    Edelleen ongelma esiintyy.. olen kokeillut eri IMM(samankokoinen) mutta edelleen n.3500-4500rpm menee laihalle. ahdot (n.0,5bar) on huipussaan tosiaan jo 2500rpm
    eikö kellään ole samoja ongelmia ollut L-jetissä?
    ei voi penkkiinkään viedä ennekuin saa pelaamaan.

    hjelp.
    ----------------


    M20B20 ahdistusta

    Comment

    • anttti
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2003
      • 656
      • Hellzzzinki by nite

      #17
      Originally posted by TemeL View Post
      Edelleen ongelma esiintyy.. olen kokeillut eri IMM(samankokoinen) mutta edelleen n.3500-4500rpm menee laihalle. ahdot (n.0,5bar) on huipussaan tosiaan jo 2500rpm
      eikö kellään ole samoja ongelmia ollut L-jetissä?
      ei voi penkkiinkään viedä ennekuin saa pelaamaan.

      hjelp.
      Esiintyykö toi ongelma kaikenlaisissa ajotilanteissa?
      vehkeet levällään...

      Comment

      • TemeL
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 424
        • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

        #18
        --------

        Originally posted by anttti View Post
        Esiintyykö toi ongelma kaikenlaisissa ajotilanteissa?

        Ei, muuta kuin täysikaasukiihdytyksessä. ja joka vaihteella.
        ja jos säätää koneen kokoalueelle hieman rikkaalle niin sama seoksien notkahdus tapahtuu.. muttei yllä laihalle. mut huono ajella sitten kaupungissa(nykii) ja matka-ajossa(rikkaalla)
        Last edited by TemeL; 02-10-2007, 22:13.
        ----------------


        M20B20 ahdistusta

        Comment

        • TemeL
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 424
          • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

          #19
          uppia, ongelmat jatkuu,dynolappu

          eli nyt on testattu tehodynossa eri turbolla, iso IMM+muuta ja sama perk.... vika esiintyy vieläkin.. näkyy selvästi kuvan vääntökäyrässä..
          olisiko boxi rikki tai wide open throttle ei toimi? ei ainakaan lähtenyt lämpimänä kaasupohjassa käyntiin, niin että oli piuha irti ilmamääränmittarista.

          tuosta WOT katkaisimestakin oli monenlaista ja ristiriitaista juttua. osa väittää että ohittaa täysin ilmamittarin(minulla se ei niin ilm. tee) siitäkään en faktaa löytänyt mistään le-jet ohjeista.

          ??

          EDIT ongelma hoidettu ilman APUJA!
          Last edited by TemeL; 30-01-2009, 15:04.
          ----------------


          M20B20 ahdistusta

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎