Eli siis auto 03-99 A-boostin boxi laitettu ja tuntuu että kiihtyvyys loppuu ennenkuin toi tomaatti vaihtaa isommalle. ja siis vika ilmenee vaan kickdown pohjassa.
Steptronic ei oikein tahdo pitää lastutuksesta. Siinä syy.
Höpö höpöä!
Mulla rikkinäinen turbo huudatti kierroksilla turhaan. Vikoina voi olla muukin kun ahdin mutta tuo lastun morkkaaminen on tietämättömyyttä minun mielestä.
Lähes kaikki dieselit automaattilaatikolla tekee tuota enemmän tai vähemmän, eli kone kiertää yli huipputehon ja -väännön loso pohjassa, ja vaihtaa sitten vasta. Syy on bensakoneisiin optimoidussa laatikossa. Tämä siis myös 530dA:ssa. Eli kone hyytyy pikkasen jo ennen vaihtoa isommalle.
Mutta jos tämä ominaisuus oli selvillä, ja auto puutuu "ihan oikeasti", niin sitten vikaa on.
Lähes kaikki dieselit automaattilaatikolla tekee tuota enemmän tai vähemmän, eli kone kiertää yli huipputehon ja -väännön loso pohjassa, ja vaihtaa sitten vasta. Syy on bensakoneisiin optimoidussa laatikossa. Tämä siis myös 530dA:ssa. Eli kone hyytyy pikkasen jo ennen vaihtoa isommalle.
Mutta jos tämä ominaisuus oli selvillä, ja auto puutuu "ihan oikeasti", niin sitten vikaa on.
Tätä en kyllä allekirjoittaisi bensa vs diesel laatikoissa kun ei ole juurikaan mitään yhteistä.
Jos siellä on joku viriviriboksi niin heivaa se mäkeen ja katso mitä sitten tekee.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Lähes kaikki dieselit automaattilaatikolla tekee tuota enemmän tai vähemmän, eli kone kiertää yli huipputehon ja -väännön loso pohjassa, ja vaihtaa sitten vasta. Syy on bensakoneisiin optimoidussa laatikossa. Tämä siis myös 530dA:ssa. Eli kone hyytyy pikkasen jo ennen vaihtoa isommalle.
Mutta jos tämä ominaisuus oli selvillä, ja auto puutuu "ihan oikeasti", niin sitten vikaa on.
Se on siellä vakio-ohjelmassa sisäänrakennettunakin siten, että (ainakin) kaasupohjassa aina ennen vaihtoa ruiskutusta kevennetään vaihtohetken ajaksi.
Kestää paremmin.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment