Mun Bemarin tunnistaa siitä että on Rauman ainut vihree farkku. Rekkarin alku hzs. Ja luulen tunnistavani sun Bemarin, on vissiin ollut siin Viivin kämpän edessä joitakin kertoja..
Juu tunnen systeris, enkä oo Esa.. Ostin tuon Bemarin Esalta. Mut samaa porukkaa Tappen, Karin ja muitten kans. Joo kyl mä semmosen sinertävän farkun oon ainakin nähnyt, mut onko sitte samalla koneella, en tiedä.. Ja kyllähän noita farkkuja on, mut mitä nyt oon katellu ni aika suuri osa 320:siä.
Oolrait, eli pakosarjasta: Luovuin siis koko ideasta laittaa 325:n pakosarja omaani, ei mitään käytännön hyötyä ja ovat keskenään muutenki erilaisia. Omasta oli siis alkuperäisestä pakosarjasta laippa mennyt poikki ja ku kaveripiiristä pari "Bemarigurua" sanoi et 325 pakosarjal sais enemmän potkua.. Mut päätin et vanha pakosarja korjataan ja hitsattiin sit siihen uus laippa. Ja nyt pelittää taas loistavasti.
Marteliukselta katoin ni 700euroa olis pakosarjan hinta siellä..auts!
noh... siirryppä turboautoihin, niin 700e on sen jälkeen pikkuraha.
nimim. kokemusta on. esim kanspahvi on jo reilu 250e. että näin. turbo 1000e, ym, ym. pelkästä peruskoneesta tulee helposti 3000e ja kaikki ympärilläoleva päälle. kuitenkin alkuperäishintaansanähden 325 on käytettynä paljonhalvempi kun 200sx nissani. 325 on maksanut n. 300tmk kun nissani n. 180tmk.. ja käytettynä tänäpäivänä nissanit maksaa enemmän. että lopettakaa jo se hinnoista ruikuttaminen. harrastukset maksaa. toki nissaniin saa paremmin ja ennenkaikkea parempia osia kun bemuun, mutta siinä on kyllä paljon enemmän parannettavaakin.
Comment