Announcement

Collapse
No announcement yet.

auton hankinta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    auton hankinta

    olis tarvis kakkos autolle/emännän työkulkineelle. kori olis todennäkösesti e34 tai e36 ja hinta alta 5000€ kysymys kuuluukin että mikä olis järkevin malli noista korisajoista kun ajoa tulis yli 500km/viikko? ja miten välttää pommit jo ennen paikanpäällä käyntiä? kutos koneinen sais olla (että osaan korjata kun tarve tulee, ei oo muista bmw moottoreista kokeusta)

    mielipiteitä kiitos
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.
  • metanolman83
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 249
    • itä suomi

    #2
    noh jos pitää olla 6-kone niin järkevä voisi olla 320 e36. tuohon hintaan pitäisi jo löytyä kohtuu hyvä peli kunhan malttaa katsella. ainakin kaverin ex 520 e34 joka oli se laiskempi 12v koneinen söi aika kohtuuttomia määriä bensaa ja rekan ohitukselle sai katsoa aina pitkän ja tyhjän suoran.

    pommeja voi olla vaikea tunnistaa näkemättä/ajamatta. tuskin kukaan myyjä puhelimessa sanoo että paskahan se on..ja kuvatkin yleensä otetaan edustavammalta puolelta. melkein paras olisi ostaa vasta leimattu peli niin ei pitäisi olla suurempia ongelmia..tosin voihan poikkeuksia olla..

    Comment

    • Juhutti
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 633
      • Tampere

      #3
      Tuohon hintaan saat kyllä ihan kohtuullisen hyvän e36 320 bimmerin. Kannattaa ehkäpä tsekkailla nettiautostakin noi Vanos -moottoriset ja tingata se hinta siihen vitoseen. Ei ole niin haluttuja kuin 325 ja sen takia kuntoon nähden halvempia. Juuri e36:n myyneenä voin sanoa, että ei oo helppo saada käteistarjouksia moisista, joten hinnan voi saada yllättävänkin alas. Kiertopalkintoja kannattaa tietysti välttää jos mahdollista. Ruostetilanne kannattaa myös kysäistä, mutta älä säikähdä takakontin luukun ruosteita. Jos sitä muualta löytyy enemmälti niin ota seuraava.
      Skoda.

      ex.
      e63 645ci
      e38 730iA
      e36 325i

      Comment

      • GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

        #4
        [QUOTE=peto2;1009414]olis tarvis kakkos autolle/emännän työkulkineelle.
        QUOTE]

        no nuihin kumpaankaan ei kukaan voi suositella bemaria... laita joku riisikippo ennemmin...
        E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8262
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by metanolman83 View Post
          melkein paras olisi ostaa vasta leimattu peli niin ei pitäisi olla suurempia ongelmia..tosin voihan poikkeuksia olla..
          poikkeuksia on.. itekki oon saanu katsastettua hengenvaarallisia vehkeitä esmes. ex sierra joka oli niin matala ettei sillä päässy iskaritesterin päälle (madallusta ei ollu katsastettu). siinä oli alusta niin paskana että kun potkas takarenkaita niin ne molemmat anto puslista periks ja liikku jotain sentin joka suuntaan..
          itelle tulee mieleen ensimmäisenä jos autoa myydään "juuri katsastettuna" että se on pommi joka on leimattu siinä toivossa että joku ostais sen.. ei varmaan päde uudempiin mutta noissa halvoissa varmaan ihan yleinen menettely..
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • metanolman83
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2006
            • 249
            • itä suomi

            #6
            Originally posted by peto2 View Post
            poikkeuksia on.. itekki oon saanu katsastettua hengenvaarallisia vehkeitä esmes. ex sierra joka oli niin matala ettei sillä päässy iskaritesterin päälle (madallusta ei ollu katsastettu). siinä oli alusta niin paskana että kun potkas takarenkaita niin ne molemmat anto puslista periks ja liikku jotain sentin joka suuntaan..
            itelle tulee mieleen ensimmäisenä jos autoa myydään "juuri katsastettuna" että se on pommi joka on leimattu siinä toivossa että joku ostais sen.. ei varmaan päde uudempiin mutta noissa halvoissa varmaan ihan yleinen menettely..
            jos auto on mennyt läpi noin huonoilla puslilla niin se menee kyllä inssin piikkiin. mutta yleensä jos auto on vasta leimattu niin voisi olettaa ettei juuri puslissa yms ole välyksiä vaan edessä on niiltä osin huolettomia kilometrejä. autoa koeajaessa kannattaa käydä kunnolla rytyyttämässä jossain kuoppaisella hiekkatiellä niin voi saada jotain kuvaa välyksistä.ei nyt tietysti rikkomaan kannata ruveta..

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4647
              • Tuusula

              #7
              318iS, E30 tai E36 on vallan pätevä peli käyttöautoksi. Mukavan pirteä ja vähäkulutuksinen (6-8l / 100) kone, varma tekniikka ja muutenkin peruskauraa. Hintaluokankin pitäisi osua kohdilleen
              ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • tomaatti 325
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2004
                • 207
                • Heinola

                #8
                Kannattaako noilla kilometreillä edes harkita bensa vehjettä
                320 biimerillä tankkaat kerran viikossa 70eurolla kun diiselillä kerran kahdessa viikossa 60 eurolla.
                325 A Coupe -93

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8262
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  #9
                  Originally posted by tomaatti 325 View Post
                  Kannattaako noilla kilometreillä edes harkita bensa vehjettä
                  320 biimerillä tankkaat kerran viikossa 70eurolla kun diiselillä kerran kahdessa viikossa 60 eurolla.
                  diesel ei ole vaihtoehto.. en nyt muista että lukeeko mun tiedoissa mottoa eli rahamiehet ei hehkuta varsinki ku on tottunu tankkaan 50€:llä vähintään 3 kertaa viikos

                  318iS? millä moottorilla se on m40?
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • pmtk
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2005
                    • 1560
                    • Iisalmi

                    #10
                    Originally posted by peto2 View Post
                    318iS? millä moottorilla se on m40?
                    m42b18. Taitaa vaihtua -95:sessa m44b18.
                    E83 X3 3.0dA ja E60 530iA

                    Comment

                    • -kiki-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 1160
                      • Hämeenkyrö

                      #11
                      Jos itse hankkisin muijalle ni joko 318is tai sit se 2.5 en kyllä tuota 2-kutosta voi suositella kenelekkään. Itse ostaisin kyllä is:n
                      F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8262
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #12
                        hmm.. onkos m42 jo ketjulla vai tuliko se vasta m43 koneisiin? autolle kertyis sen verran kilometriä että remmiä sais olla vähän väliä vaihtamas
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • bemu2000
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 17799
                          • Jämsä

                          #13
                          Originally posted by peto2 View Post
                          hmm.. onkos m42 jo ketjulla vai tuliko se vasta m43 koneisiin? autolle kertyis sen verran kilometriä että remmiä sais olla vähän väliä vaihtamas
                          eiköhän se 318is, eli M42/44 ole ketjulla... M43B18 koneisia näkyy olevan 5000e molemmin puolin ja is:t sitten 5000 eurosta ylöspäin. noista jompikumpi voisi olla järkevä vaihtoehto :think
                          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                          Vanteet edullisesti
                          Nostureita ja rengaskoneita

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎