Niin onko jotain erikoista mitä pitäis tietää kun vaihtaa tulpat 325 e36?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tulppien vaihto
Collapse
X
-
Kannattaa imeä tai puhaltaa jollain vehkeellä tulpankoloista kaikki lika ja kuona pois ettei niitä pääse sylinteriin. Ovat todella syvällä nuo tulpat. Oikea kiristystiukkuus on todella tärkeä ja kierteen alkuun uuteen tulppaan kannattaa sipaista hieman kuparipastaa, ei takuulla sitten lähde ikinä kierteet jumimaan tuossa alumiinisylinterikannessa.
Oikeanlaiset tulpat ovat itsestään selvyys. Itsellä on Boschin kaksikärkiset, mitkä siihen kuuluukin.
-
-
Hee...
Se auton mukana tullut tulpan avaimen varsi on siks niin lyhyt, ettei sillä voi vääntää liian lujasti.
(En kyllä välttämättä sitä linkoa ite uskaltas käyttää...)"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by tattistulpat ovat merkkiä NGK ja kirjan mukaan kuuluu juuri tähän malliin.
T:Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
-
-
Not kun puhutaan tulpista heitetään tähän väliin kysymys.
Säädin aluks tota konetta tulpista. Meneeko ne tossa operaatiossa pilalle?
Jossain topicissa pisti silmään. "Kahdet tulpat ja paljon bensaa tai sitten penkkiin säädettäväks"
Nyt kone on säädoissä mutta se käy epätasasesti kylmänä.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooNot kun puhutaan tulpista heitetään tähän väliin kysymys.
Säädin aluks tota konetta tulpista. Meneeko ne tossa operaatiossa pilalle?
Jossain topicissa pisti silmään. "Kahdet tulpat ja paljon bensaa tai sitten penkkiin säädettäväks"
Nyt kone on säädoissä mutta se käy epätasasesti kylmänä.
Oma kippo on kans säädöissä mut römpöttää kylmänä joka taas johtuu nostetuista bensanpaineista, rauhottuu heti kun on lämmenny.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooNot kun puhutaan tulpista heitetään tähän väliin kysymys.
Säädin aluks tota konetta tulpista. Meneeko ne tossa operaatiossa pilalle?
Jossain topicissa pisti silmään. "Kahdet tulpat ja paljon bensaa tai sitten penkkiin säädettäväks"
Nyt kone on säädoissä mutta se käy epätasasesti kylmänä.
Lambda sinne putkeen ja yleismittari kabiiniin. Kaipa peruslambda (2-johtoinen) esim. Motonetissa/biltemassa jossain 30e paikkeilla. Yleismittari, joka pitää olla digitaalinen, 5-10e.
Noilla saapi sitten säätöihin. Yhden le3-jetronicin olen noilla onnistuneesti säätänyt.
Laihalla, jos käy, menee tulppien lisäksi venttiilit ja mäntään voi palaa reikä. Liian rikkaalla tehot alenevat ja tietty bensaa menee.Z3BMW3
Comment
-
Comment