Kyseessä siis BMW 1.8i M40 e30 1989 (300tkm)
Aluksi nyki erittäin vähän ja hetken vain, niin että juuri ja juuri sen huomasi. Kului pari viikkoa.
Seuraavaksi vähän enemmän ja lopuksi motarilla aika rajustikkin. Eli ei reagoinut oikeen kaasuun muutaku oikein kovaa polkemalla. Kierrokset hyppi mutta tämä kohtaus meni kuitenkin ohi.
Kului viikko ja vähä päälle, kunnes nykiminen alkoi taas kun olin juuri ajamassa parkkiin. Pari tiimaa kului kunnes piti lähtee parkista. Parisataa metriä pääsin ja siihen jäi. Seuraavana päivänä pääsin pihamaalle oikein äitikengurua tankissa. Tämän jälkeen ei ole enää startannut.
Ilmamäärämittaria ovat epäviralliset korjaajakaverit epäilleet langan toisessa päässä.
Tutkin konepellin alta tätä epäiltyä mittarimötikkää mutta kun kynänpyörittäjän vikaa on niin aika tuumailuksi jäi.
Saako tätä mittaria mitenkään irti-poikki-katki käteen niinku ruuvarilla vai pitääkö hajottaa?
Johtuisko vika edes ylipäätään siitä?
Ideas, anyone?
Comment