Announcement

Collapse
No announcement yet.

automaatti---->manuaaliksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3064
    • Suomi

    #16
    Joo...jouduin itsekkin tässä myöntymään ja ostin suosiolla 260 5.v getragin omaan koslaan..laittelen sit paikalleen samalla kun uudet ruiskutkin kiinni(on L-jetin vauhtipyörä, eikä jaksa alkaa väsäämään. talvi tulossa kohta muutenkin ). Alko mennä jo hiukka epätoivoseks kytkisten metästämiseks/palikoiden metästämiseks ja dollarit pyöri silmissä ruudulla....alko tunttuu et ostanko sittenkin 200e(oman sain puol ilmaseks) lootan joka kestää kun upotan tuohon 1000+e ja sitten se kuitenkin vaihtelee millon haluaa..paitti 3 alinta vaihdetta jotka sais ilmaseks ns..puoli switctroniciks...totesin et mulla on muutakin käyttöö niille 800e+ rahoille.. .

    Ei siinä 9000km takana tuolla tomaatilla ja on se mukava. Ei voi sanoa muuta kun et köyhää vituttaa!! Toisaalta joku vois kokeilla laittaa(joka jaksaa lukea piirikaavioita ja kehitellä A/D muuntimiä väliin tms..) uudemman bemun askin jotka on sitten kestävempiä..niiihn saa kivasti niitä switclogic pakettejakin..joka yksistään maksaa australiassa n.600e
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎