Joo...jouduin itsekkin tässä myöntymään ja ostin suosiolla 260 5.v getragin omaan koslaan..laittelen sit paikalleen samalla kun uudet ruiskutkin kiinni(on L-jetin vauhtipyörä, eikä jaksa alkaa väsäämään. talvi tulossa kohta muutenkin
). Alko mennä jo hiukka epätoivoseks kytkisten metästämiseks/palikoiden metästämiseks ja dollarit pyöri silmissä ruudulla....alko tunttuu et ostanko sittenkin 200e(oman sain puol ilmaseks) lootan joka kestää kun upotan tuohon 1000+e ja sitten se kuitenkin vaihtelee millon haluaa..paitti 3 alinta vaihdetta jotka sais ilmaseks ns..puoli switctroniciks...totesin et mulla on muutakin käyttöö niille 800e+ rahoille..
.
Ei siinä 9000km takana tuolla tomaatilla ja on se mukava. Ei voi sanoa muuta kun et köyhää vituttaa!! Toisaalta joku vois kokeilla laittaa(joka jaksaa lukea piirikaavioita ja kehitellä A/D muuntimiä väliin tms..) uudemman bemun askin jotka on sitten kestävempiä..niiihn saa kivasti niitä switclogic pakettejakin..joka yksistään maksaa australiassa n.600e


Ei siinä 9000km takana tuolla tomaatilla ja on se mukava. Ei voi sanoa muuta kun et köyhää vituttaa!! Toisaalta joku vois kokeilla laittaa(joka jaksaa lukea piirikaavioita ja kehitellä A/D muuntimiä väliin tms..) uudemman bemun askin jotka on sitten kestävempiä..niiihn saa kivasti niitä switclogic pakettejakin..joka yksistään maksaa australiassa n.600e

Comment