S38B38 Kaasuasennon tunnistimen ohmiarvot kaasu kiinni/täysin auki, tietoa kaipailisin.
M5 Kaasuasennon tunnistimen vastus
Collapse
X
-
E34:n huoltomanuskassa mainitaan että kiinni asennossa vastuksen pitäis olla kutakuinkin nolla kytkentöjen 6 ja 4 välillä, täysin auki asennossa kutakuinkin nolla kytkentöjen 5 ja 4 välillä.
Comment
-
Tarkemmin kun miettii niin näin se mahtaa olla - 3.8:ssa olevaa asennontunnistinta on käytetty kymmenissä muissakin malleissa. Service manuaalissa on yleensä mainittu mistä moottorista on kyse, mutta ko. mittaus on vain M5-osion alla ja kuvat niin tummia ettei niistä saa selvää.Originally posted by Pek-si View PostHä? ettei noi ois 3.6 arvoja jossa ei ole ns. lineaarista asennon tunnistinta:think
Kun pääsen kotio, niin mittaan mitä vastusarvoja oman pulkan tunnistin antaa.
Comment
-
Jostain muistelen lukeneeni 4kohmista, varmuutta tietty ei ole.
Comment
-
vertailevaa mittaustulosta ei saatu - miesten tiimarin yleismittaria ei löytynyt tallislotin aikana. Pitikin mennä siivoamaan v-loppuna
Aamuvarhaisella uus yritys.
Comment
-
tunnistin irrallaan mitattuna ääriarvot 0.93k - 5.69k
Comment
-
anturi paikallaanOriginally posted by Pek-si View PostYksi tulos saatu 1100-4450 ohmia eli omassa taitaa olla jotain vikaa...
Comment
-
3.6:ssa on asentokatkaisijoiden (kaasu auki ja kiinni) lisäksi myös lineaarinen potentiometri. Ainakin itse käytin ohjelmoitavassa ruiskussa alkuperäistä lineaarista asentoanturia.Originally posted by Pek-si View PostHä? ettei noi ois 3.6 arvoja jossa ei ole ns. lineaarista asennon tunnistinta:think
Comment
-
Enpä tiennykään moistaOriginally posted by tonnikala View Post3.6:ssa on asentokatkaisijoiden (kaasu auki ja kiinni) lisäksi myös lineaarinen potentiometri. Ainakin itse käytin ohjelmoitavassa ruiskussa alkuperäistä lineaarista asentoanturia.
... oletin kun naksuu vaan
...
but surely a Volvo should not be able to keep up with an M5 in a straight line?!
Comment
Comment