Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lastuista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #16
    Originally posted by kaltsu View Post
    Onhan noita jokunen tullut luettua...
    Niinhän tää alkaa aika turhalta vaikuttaa.
    Kai se on sit sinuun luotettava, että ne on hyviä kun
    ei muiltakaan palautetta saa.
    se voi kyl olla, ettei tohon sun autoon edes saa niiitä halpoja lastuja, mut kyllähän nää kommentit nyt jo jotain kertoo... :think

    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      #17
      Originally posted by Peltsii View Post
      Mitenkäs lastu automaattilaatikon kanssa?

      Eikös ne yleensä vaan anna kierrostenmyötä lisää tehoa moottorista? Ja laatikko kun vaihtaa aina samassa kohtaa, niin onko siitä sitten mitään iloa? Vai ohjaako se laatikkoa samalla?


      Tietääkö kukaan sanoa?
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • MGT
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2007
        • 360
        • Mynämäki-

        #18
        Originally posted by Peltsii View Post
        Mitenkäs lastu automaattilaatikon kanssa?

        Eikös ne yleensä vaan anna kierrostenmyötä lisää tehoa moottorista? Ja laatikko kun vaihtaa aina samassa kohtaa, niin onko siitä sitten mitään iloa? Vai ohjaako se laatikkoa samalla?
        Automaatissa on kickdown kun painaa kaasun pohjaan saakka. Se tiputtaa pienempää vaihdetta ja sen jälkeenhän se ei vaihda isompaa vaihdetta päälle ennenkä tulee rajoitin vastaan tai jos hellää kaasupoljinta :think

        korjatkaa jos olen väärässä

        Comment

        • Ändi
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 1292
          • Pori

          #19
          no aika harva ketä tollasen 50 lastun on laittanu haukkuu sitä. yleens ne haukkuu ketkä ei oo lähelläkään tollasta lastua käynyt
          sigpic
          E46 2d 330 -02
          EX.
          E36 2d 328 -97
          e92 335d -07
          330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
          Audi S4 -99 (324hp/497nm)
          Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
          Bmw 325 iA 2D -93
          Bmw 325 4d -92

          Comment

          • Peltsii
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 7061
            • Turenki

            #20
            Originally posted by MGT View Post
            Automaatissa on kickdown kun painaa kaasun pohjaan saakka. Se tiputtaa pienempää vaihdetta ja sen jälkeenhän se ei vaihda isompaa vaihdetta päälle ennenkä tulee rajoitin vastaan tai jos hellää kaasupoljinta :think

            korjatkaa jos olen väärässä


            Eise kyllä mulla kicdownilla rajottajalle asti kai vedä tuntuu niinkun vaihtas jossain ~6200rpm aina...
            DUCATI 1098 RACING EVO

            Comment

            • arsipaani
              Bimmer Rookie
              • Feb 2006
              • 58
              • jyväskylä

              #21
              Itellä -88 e34 automaatti m20b23 koneella ja benzinon lastu. Ajomukavuus lastun laiton jälkeen ihan erilainen, vääntää paremmin alaalta ja jotenkin herkemmin vaihtaa pienempää sisään ja tehojakin tuntuu olevan enemmän. Jotenkin sporttisempi ja lähempänä manuaalin ajettavuutta. Samoilla kierroksilla tuo mielestäni vaihtaa kuin ennenkin.

              Kaupungissa ajettaessa ainakin paljon mukavampi tuolla lastulla kun ei moottorijarrutus ole niin voimakas ja rullaa vaan eteenpäin mutta silti kulutuksessä pääsee lähelle samanlaista manuaalilla olevaa e34:sta. Kaverilta löytyy sellainen ja siihen ei vielä ole lastua laitettu. Joten kiitokset vaan Benzinolle hyvästä lastusta

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎