Kyllä, kuuluisa M40 kone kyseessä ja naama punasena yritettiin noita auki mutta ei
Huvittavaa kyllä, jotain jatkovarsi juttuja suunniteltiin mutta eikö lieni riski että jos tommonen särkyy, niin se olisikin huonompi homma. Ei ole mitään havaintoja millon noi on vaihdettu, siis ei ainakaan minun aikanani (n. 16tkm) Voiko sinne jotain ainetta pistää jos vaikka rupeaisi kierteet heräämään tai jotain? Eihän ne edes saa noin tiukassa olla, en sitten tiedä jos on ajan kanssa mennyt
Sytytystulpat todella piukassa
Collapse
X
-
Sytytystulpat todella piukassa
ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91Tags: None
-
Kätsyssä varsinaiset asiantuntijat väittivät että just kuumana ei saa kokeilla auki koska silloin just särkee ja tulee kierteet mukanaOriginally posted by mortimer View PostKoititko ajaa koneen kuumaksi ja irroittaa tulpat "kuumana", yleensä piukkaankin jumineet tulpat aukeaa siten.
Oli se ny lämpeempi ku eilen ja lähti ku tukka takusta. Vissiin taisi olla ny eka kerta ku M40 ei nakuttanut kylmänä
ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
Jos sulla on varaa ostaa osia Kätsystä, niin silloin on myös varaa viedä auto merkkiliikkeeseen huoltoonOriginally posted by Night-Wind View PostKätsyssä varsinaiset asiantuntijat väittivät että just kuumana ei saa kokeilla auki koska silloin just särkee ja tulee kierteet mukana
Oli se ny lämpeempi ku eilen ja lähti ku tukka takusta. Vissiin taisi olla ny eka kerta ku M40 ei nakuttanut kylmänä 
. Joulukuusenjalat siellä Kätsyssä on halpoja.
Jokuset jumineet tulpat olen saanut irti ajamalla koneen kuumaksi, eikä koskaan ole tulleet jenkat mukana.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Samoin, käsiin on kylläkin tullut joskus pientä punoitusta kuumista pakosarjoista...Originally posted by mortimer View PostJokuset jumineet tulpat olen saanut irti ajamalla koneen kuumaksi, eikä koskaan ole tulleet jenkat mukana.
Comment
-
Joo ja mukavasti tippuvat kierteenpalaset männän päälle jopa aidossa Helicoilissa saati sitten jossain halpisversioissa...Originally posted by enyce View Postja jos kierteet tulee mukaa niin nykyään on se vaan niin helppoo pelastaa homma... Helicoil on aika hyvä pelastus ja siitäki on halpis versioita esim. biltemassa
Comment
-
Voi siihen Helicoil-työkaluun yrittää hieroa jotain vaseliinia ja toivoa, että irtoavat lastut/kierteen palaset tarttuvat vaseliinin. Mitään varmaa keinoa ei ole välttää roskien putoamista männän päälle. Se on sitten hieman tuurista kiinni paljonko tippuu ja haittaako männän päälle tipahtaneet muruset mitään.Originally posted by enyce View Postlaita ripaus Ammattitaitoa pelii ni johaa alkaa onnistuu
EDIT: Tarkennetaan vielä, että jo pienellä ammattitaidolla saa Helicoil-kierteen pään estettyä putoamasta männän päälle, mutta ongelmana on vielä hajonneiden kierteiden ym. tauhkan irtoaminen.Last edited by SledgeHammer82; 22-09-2007, 00:37.
Comment
-
Kyllä se paska sieltä pois tulee! Kun on helicoilin sinne vääntänyt niin antaa auton käydä ihan pihauksen verran ilman tulppaa, niin kyllä tuli puhdasta! ja sit tulppa paikalleen ja kylälle perseitä kyttään!Originally posted by SledgeHammer82 View PostVoi siihen Helicoil-työkaluun yrittää hieroa jotain vaseliinia ja toivoa, että irtoavat lastut/kierteen palaset tarttuvat vaseliinin. Mitään varmaa keinoa ei ole välttää roskien putoamista männän päälle. Se on sitten hieman tuurista kiinni paljonko tippuu ja haittaako männän päälle tipahtaneet muruset mitään.
EDIT: Tarkennetaan vielä, että jo pienellä ammattitaidolla saa Helicoil-kierteen pään estettyä putoamasta männän päälle, mutta ongelmana on vielä hajonneiden kierteiden ym. tauhkan irtoaminen.
Comment
Comment