ELi auto on 328i e46 -99. Tuossa oon tehnyt parin päivän ajan havaintoja. Kun kiihyttää niin kulutusmittari toimii mielestäni kuin pitää. mutta kun jarruttaa niin alussa laskee normaalisti lähes 0 asti mutta sitten viisari pomppaa n:10 L tienoille vaikka auto on paikoillaan? Normaalia vai ei:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kulutusmittarista?
Collapse
X
-
Originally posted by herja View PostAi auto parkissa kulutusmittari näyttää 10l/100km? No päin persettähän se on.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostELi auto on 328i e46 -99. Tuossa oon tehnyt parin päivän ajan havaintoja. Kun kiihyttää niin kulutusmittari toimii mielestäni kuin pitää. mutta kun jarruttaa niin alussa laskee normaalisti lähes 0 asti mutta sitten viisari pomppaa n:10 L tienoille vaikka auto on paikoillaan? Normaalia vai ei:thinkPeugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostMoottorijarrutuksen jälkeen kun polkasee kytkimen pohjaan niin hetkellisesti kulutusmittari nousee hetkellisesti, mutta kun auto on paikoillaan niin kulutusmittari ei pitäisi alkaa itsestään heitteleen. Onko auto ollut nuhaisella päällä? Jos on, niin kokeileppa käyttää MAF anturin piuhaa irti.
Juurikin noin tuon moottorijarrutuksen jälkeen, ei oo ite oon ollu Eli toi on iha normaalia?E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostJuurikin noin tuon moottorijarrutuksen jälkeen, ei oo ite oon ollu Eli toi on iha normaalia?
Comment
-
Comment