Tervehdys kaikille diesel-tietäjille! Olen koittanut netistä etsiä tuohon Boschin VP37 :kaan sähköisessä muodossa olevaa räjäytyskuvaa. Mistään ei sellaista ole kuitenkaan löytynyt. Tarttis vaihtaa omaan Bemuun pumpun välikannentiiviste. Kyllähän se tietysti ilmankin onnistuu, mutta ainahan se kuva helpottais. Ja autohan on 03/98 E39 M51 koneella. Lekallahan varmaan on toikin räjäytyskuva..
Bosch VP37 kysymys
Collapse
X
-
Tags: None
-
Jaa tämmöinen?
Saattaa tuohon jotain ohjettakin löytyä, täytyypä katsella. Lueppa tuo M51 aapinen ensin onko siitä apua.
-
Tarkoitatko sitä ylintä tiivistettä vai määränsäätimen alla olevaa tiivistettä? Jos sitä ylintä niin ei muuta kuin imusarja pois, sen jälkeen värkkäät sen kolmiopultinkannan pois (ite tein dremelillä siihen uran että sai iskumeisselillä irti), kansi auki ja vaihdat tiivisteen...Originally posted by 525TDS Touring View PostTervehdys kaikille diesel-tietäjille! Olen koittanut netistä etsiä tuohon Boschin VP37 :kaan sähköisessä muodossa olevaa räjäytyskuvaa. Mistään ei sellaista ole kuitenkaan löytynyt. Tarttis vaihtaa omaan Bemuun pumpun välikannentiiviste. Kyllähän se tietysti ilmankin onnistuu, mutta ainahan se kuva helpottais. Ja autohan on 03/98 E39 M51 koneella. Lekallahan varmaan on toikin räjäytyskuva..
Jos olet vaihtamassa määränsäätimen alla olevaa tiivistettä niin varaa pari viikkoa aikaa että saat sen säädettyä takaisin paikoilleen
Vageissahan tämä on helppo ku vag-comilla voi kattoo iq:n, oispa bemariinkin tämmönen ohjelma...
Comment
-
Kannentiiviste on jo vaihdettu, ja vuoto lakkasi.. viikoksi, sitten alkoi vuotamaan siitä alemmasta välistäOriginally posted by beemer dreemer View PostTarkoitatko sitä ylintä tiivistettä vai määränsäätimen alla olevaa tiivistettä? Jos sitä ylintä niin ei muuta kuin imusarja pois, sen jälkeen värkkäät sen kolmiopultinkannan pois (ite tein dremelillä siihen uran että sai iskumeisselillä irti), kansi auki ja vaihdat tiivisteen...
Jos olet vaihtamassa määränsäätimen alla olevaa tiivistettä niin varaa pari viikkoa aikaa että saat sen säädettyä takaisin paikoilleen
Vageissahan tämä on helppo ku vag-comilla voi kattoo iq:n, oispa bemariinkin tämmönen ohjelma...
. Juu, säätö ei kuulemma ole aivan heittämällä tehty.:think
Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
Sellainen etk tyylinen räjäytyskuva oli mielessä, missä on osanumerot ym. Tosta M51 aapisesta on kyllä varmaan myös apua säätöhommassa, ja jos joutuu ottaan koko pumpun irti, niin saa ajoituksen laitettua paikalleen. Kiitokset jo tästäkin!
Tuosta näkee jotain, mutta lähinnä kiinnostaa tietää voiko polttoainetta vuotaa tuon kyljessä olevan mustan osan alta, mihin tulee paksu johto.Last edited by 525TDS Touring; 08-10-2007, 00:24.Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
Sun linkissä näyttää olevan sen verran hyviä purkukuvia joita ei muutamasta suht virallisestakaan BMW:n opuksesta löydy. Jostain Boschin kirjasta voi löytyä aika hyviäkin ohjeita, mutta ainakaan mulla ei ole tuommoista.
Comment
-
Dodii! Nyt on sitten välikannentiiviste vaihdettu, eikä ainakaa toistaiseksi vuoda mistään..kop, kop..
. Säätäminen onnistui kohtuullisen helposti, kun merkkasin kolmelle sivulle puukolla ohuet viirut ennen irroitusta. Tarkka se säätö tosiaan on, tyyliin sadasosamilleistä puhutaan. Sain Autoasi Oy: stä rungon räjäytyskuvan ja osaluettelon, tarttee vaan skannata ja laittaa vaikka tähän ketjuun liitteeksi.
Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Comment