m50b20 ei käy kolmos sylinterillä. pystyy toteamaan kun ottaa kolmospuolan johdon irti ja ei mitään vaikutusta käyntiin. on kokeiltu uutta ja vanhaa tulppaa jos jonkinmoista, uuden puolankin ostin ja ei auttanut. saa bensaa,tulppa on litimärkä kun katsoo käyttämisen jälkeen. just tehty kansiremontti koneeseen eli ei ole venttiilivikaa..jos jollain kokemuksia samoista ongelmista niin kertokaa millä ratkaisitte.
käy viidellä...ideat lopussa?
Collapse
X
-
Jos se bensaa ja happea saa, niin ei palamiseen tarvita enää kun oikea paine ja riittävä kipinä. Lyökö tulppa oikeasti kipinää? Jos lyö niin kannattaa yrittää mitata / mittauttaa puristuspaineet.e60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
-
Moottorinohjainlaitehan sitä puolaa ohjaa. Eli pitäis mitata liipaisupulssi sieltä ECU:n liittimeltä ja puolan liittimeltä. Jos ei liipaisua, tai huono liipaisu, niin ECU viallinen. Tarkista johtosarja ja liittimet nyt alkuunsa.
Joskus vaihdoin töissä E34 525:n ohjainlaitteeseen sytytyksen päätetrankun, niin sillä lähti pelaamaan.
Comment
-
ei lyö kipinää..sehän tässä ihmetyttääkin että miksei..:thinkOriginally posted by eldrin View PostJos se bensaa ja happea saa, niin ei palamiseen tarvita enää kun oikea paine ja riittävä kipinä. Lyökö tulppa oikeasti kipinää? Jos lyö niin kannattaa yrittää mitata / mittauttaa puristuspaineet.
Comment
-
mittaappa puristukset siitä pytystä....-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Oliskohan eculla trankku naulana?
Kokeile uudella eculla, pyydä vaikka jostain hetkeksi lainaan niin ei tarvii ostaa kallista osaa jos vika ei olekkaan siinä.
Comment
-
Eikait tuossa mitään suorasytytystä ole vai mikäs malli oikein on kyseessä?, jos muut tulpat kipinöi niin puola&ohjain on taatusti kunnossa (paitsi DIS systeemissä). Tulpan johtohan tuossa on jäänyt vielä ainakin tarkistamatta & virranjakajan kansi jos semmonen löytyy.
Olisi ihan hyvä jos laittaisi missä ja minkä ikäisessä autossa kyseinen moottori majailee taikka on peräisin, jolloin voisi vähän hahmottaa sytytysjärjestelmää.
Comment
-
M50B20 mylly on kyseessä niinkuin topicin alussa kerrotaan ja siinä on tuo suorasytkä, eli tulpanjohtoja ja virranjakajaa ei löydy.Originally posted by WSE1 View PostEikait tuossa mitään suorasytytystä ole vai mikäs malli oikein on kyseessä?, jos muut tulpat kipinöi niin puola&ohjain on taatusti kunnossa (paitsi DIS systeemissä). Tulpan johtohan tuossa on jäänyt vielä ainakin tarkistamatta & virranjakajan kansi jos semmonen löytyy.
Olisi ihan hyvä jos laittaisi missä ja minkä ikäisessä autossa kyseinen moottori majailee taikka on peräisin, jolloin voisi vähän hahmottaa sytytysjärjestelmää.
Comment
-
eli kyseessä -91 e34 520 24v, eli m50b20. eli ei löydy virranjakajaa ja "tulpanjohdot" eli puolille menevät johdot on helvetin hankalan näköset sätökset, tuntuis että ei ole edes tarkoitettu vaihdettavaksi? mut menen huitomaan ajotuslampulla sitä kolmosen puolanjohtoa niin näkee olisko se jostain vaikka poikki...
tuntuu vaan oudolta että ecu olis hajalla kun kaikki muut tulpat kipinöi?:think
Comment
-
Joo ei taida saada ajotuslamppua syttymään suorasytkän piuhoista..Originally posted by vesku200 View Posteipä näytä ajotuslamppu vilkkuvan noista johdoista...
vetäsin joka helvetin paikkaan kosteudenpoistosprayta,täytyy huomenna kattoo onko vaikuttanut mitään.
Ootko muuten käynyt lukemassa vikakoodit?Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment

Comment