:roll: tietääks joku mikä todellinen virka on ruuttakoneen se pienempi ns. huohotin putki joka menee imusarjaan...mulla on se tukittu ja kokeilin sillain että laitoin sen niinkun alkuperäisesti ja tyhjäkäynti nousi n.500 kieppiä.. :roll:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikähän
Collapse
X
-
Henski
Originally posted by Wittu_jooKäytetään samaa aihetta.
Mikähän vanne malli tossa purkuautossa on? Ja mistä peräsin?
http://www.bmwtuningclub.net/foorumi/files/316_2.jpg
Comment
-
Originally posted by HenskiOriginally posted by Wittu_jooKäytetään samaa aihetta.
Mikähän vanne malli tossa purkuautossa on? Ja mistä peräsin?
http://www.bmwtuningclub.net/foorumi/files/316_2.jpg
Ei noi ole ne tavalliset e30 pullokorkki vanteet.
Mutta aika saman tyyppiset.
Mutta jos nyt on tunnistus ongelmia otan paremman kuvan- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Tarkoitatko sitä putkea joka menee venttiilikopan kannen keskivaiheilta imusarjan alaosaan, halkaisijaltaan n. 20-25mm?
Jos siitä on kyse, siihen liittyy vielä lisäilmaluisti. Eli lähtee venakopan kannesta ja jatkuu imusarjalle, mutta haarautuu sivulle melko pian. Se haarauma on lisäilmaluistia varten.
t: Timo
Comment
-
-
Joo, semmonen homma tämmösen L-Jetin kanssa, että ne lisäilmaluistille menevät putket on syytä olla ehjiä. Muuten kone saa niitten kautta liikaa ilmaa ja käy laihalla. Se tuhoaa kannen aikaa myöten, joten halpa ennakkotoimenpide olisi juuri vaihtaa ne putket. Sitten tietty toinen asia on, että onko lisäilmaluisti kunnossa? Jotain vikaa tuolla on yritetty peittää, kun tuollaisia kikkailuja on tehty.
Comment
-
-
Henski
Re: mikähän
Originally posted by bmw 530ia-78:roll: tietääks joku mikä todellinen virka on ruuttakoneen se pienempi ns. huohotin putki joka menee imusarjaan...mulla on se tukittu ja kokeilin sillain että laitoin sen niinkun alkuperäisesti ja tyhjäkäynti nousi n.500 kieppiä.. :roll:Joo, semmonen homma tämmösen L-Jetin kanssa, että ne lisäilmaluistille menevät putket on syytä olla ehjiä. Muuten kone saa niitten kautta liikaa ilmaa ja käy laihalla. Se tuhoaa kannen aikaa myöten, joten halpa ennakkotoimenpide olisi juuri vaihtaa ne putket. Sitten tietty toinen asia on, että onko lisäilmaluisti kunnossa? Jotain vikaa tuolla on yritetty peittää, kun tuollaisia kikkailuja on tehty.
Comment
-
8) joo kyseessä on m20 ei l-jetronic.ei nimimerkin auto. tuun vaan ite siihen tulokseen et sillä on pudotettu kylmäkäynti kierroksia.ei tarvi huudattaa konetta(1500rmp) vähemmän kuluu soppaa. eiks oo sillain et luistikaan ei mene ihan kokonaan kiinni. jää ihan vähä auki...kohta tiedän enemmän ku lyön koneen testeriin vertaan molemmat vahto ehdot.(tukittuna ja auki)....
Comment
-
Comment