Pitäis tossa vaihtaa autoon katalysaattorit ja vieläpä hitsaamalla...Niin sitä vaan että mitähän kaikkea olis otettava huomioon muuta kuin akun kenkien irroitus ennen kuin rupean vetämään saumaa ettei boksit vaan halvaantuisi?Kiitän jo etu käteen vastauksista(Autohan on vm95 e38)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hitsaus hommia...
Collapse
X
-
Originally posted by Bad boy bmw View PostPitäis tossa vaihtaa autoon katalysaattorit ja vieläpä hitsaamalla...Niin sitä vaan että mitähän kaikkea olis otettava huomioon muuta kuin akun kenkien irroitus ennen kuin rupean vetämään saumaa ettei boksit vaan halvaantuisi?Kiitän jo etu käteen vastauksista(Autohan on vm95 e38)
Lelu: "315" -83 "THE RACER"
EX: Astra 2.0 sport -00
EX: 320i Touring -89"Emma"
EX: 528i -84 "IGOR"
EX:Vectra -93 "IKE"
EX: 518i -87 "WanhaHerra"
EX:316 -88 "ruttureplica"
EX:316 -86
-MME connection-
-BTCF absolutistit team-
-
-
hitsaushommeleit!
Lambda (t) ovat herkkiä hitsauksista jos hitsailaan niiden läheisyydessä!
ainahan jos haluu varmistaa niin poksien kaapelit irti mut itse en ole ottanut koskaan kun putkistoja olen rakennellut uudempiinkin autoihin! Lambda vaan irti jos hitsailee niiden läheisyydessä (siis kokonaan irti ei pelkästään johto)
ei muuta kuin rattoisia hitsaus hetkiä.....€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by Pode View PostEipä mitään muuta! Eli akunkenkä varulta irti ja sähkölinnun paskaa putkeen! Itse kyllä puottaisin putken alas ja hitsaisin lattialla, vittumainen aina hitsata se putken päälliosa jos putki paikallaan. Tietenkin ensin hepataan kiinni paikallaan että tulee oikeaan asentoon!!!
Enköhän jotenkin saa sen ylä puolenkin hitsattua kun työnkin puolesta joudun hitsailemaan ahtaita saumoja aika usein ja on ne saatu onnistumaan.Jees eikun rosterilangan ostoon ja pöntöt paikoilleen.
Comment
-
-
Eikös tuossa paikoillaan hitsaamisessa ole vaarana et koneen laakerit hitsaa kiinni(valokaari). Ei ne varmaankaa ihan kirjaimellisesti kiinni tartu mutta jotain epätasaisuuksia voi tulla, vai olenko ihan pihalla?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostEikös tuossa paikoillaan hitsaamisessa ole vaarana et koneen laakerit hitsaa kiinni(valokaari). Ei ne varmaankaa ihan kirjaimellisesti kiinni tartu mutta jotain epätasaisuuksia voi tulla, vai olenko ihan pihalla?Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
Comment