suht tuore tuttavuus tämä laite, niin ei vielä oikein mitään tietoa kyseisestä laitteesta. eli mistä kannattaisi ensimmäisenä alkaa kipinää metsästämään? moottorin ohjaus boksia voisi kokeilla ensimmäisenä? mitä muita paikkoja mitä kannattaisi tsekata?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m535 kipinä hukassa
Collapse
X
-
Originally posted by jeppis View Postsuht tuore tuttavuus tämä laite, niin ei vielä oikein mitään tietoa kyseisestä laitteesta. eli mistä kannattaisi ensimmäisenä alkaa kipinää metsästämään? moottorin ohjaus boksia voisi kokeilla ensimmäisenä? mitä muita paikkoja mitä kannattaisi tsekata?
-
-
Originally posted by full View Postilmeisesti tuo nettiauton tuttavuus? hopea väriltään?
kannattaa se akku ainakin ensimäisenä tarkastaa että missä kunnossa on. siitä on hyvä lähteä tutkailemaan.BMW M535i 1986
Comment
-
-
Ja ihan varoiksi tutkii sen moottorin maajohdon sieltä pakosarjan alta.
Joskus omassa vanhassa m535i:ssä oli tuollainen mystinen käynnistymättömyys ongelma, mutta kun esim. käynnistyskaapelilla maadoitti koneen runkoon, niin heti alkoi kaikki toimimaan. Sitten vain uusintaan tuo maanauha.Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
-
mihinköhän kuuluu anturi jonka piuha lähtee koneenpäällä sijaitsevasta isosta pyöreästä(diagnostiikka?) liittimestä. harmaa paksu johto joka lähtee suoraan sieltä pistokkeesta. joku pyörintänopeutta seuraava anturi tuo on, mutta paikkaa sille ei vielä löytynyt. olisko se toi YKK-anturi? vähäm hankala selittää, mut josko joku sais selvää?BMW M535i 1986
Comment
-
-
tänään huomasin että tuon YKK? anturin kiinnitys jalusta on rikottu. eli anturi ei ole sielä kampuran pyörällä seuraamassa konetta, niin siitä se taitaa johtua että kone ei käy mutta onko tuo jalusta samanlainen kuin e34 535i:ssä? tietäis ettiä uutta. vai löytyykö marmoritiskiltä vielä näihin tuollaisia osia? http://www.realoem.com/bmw/showparts...44&hg=11&fg=10
kuvassa osa 10 eli kaupata saa jos joltain löytyyy -86 m535 malliin käypää tuota osaa.Last edited by jeppis; 13-11-2007, 20:14.BMW M535i 1986
Comment
-
-
Originally posted by jeppis View Postmutta onko tuo jalusta samanlainen kuin e34 535i:ssä?
Samaa osaa käytetty myös E34sessa.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by jeppis View Posttänään huomasin että tuon YKK? anturin kiinnitys jalusta on rikottu. eli anturi ei ole sielä kampuran pyörällä seuraamassa konetta, niin siitä se taitaa johtua että kone ei käy mutta onko tuo jalusta samanlainen kuin e34 535i:ssä? tietäis ettiä uutta. vai löytyykö marmoritiskiltä vielä näihin tuollaisia osia? http://www.realoem.com/bmw/showparts...44&hg=11&fg=10
kuvassa osa 10 eli kaupata saa jos joltain löytyyy -86 m535 malliin käypää tuota osaa.
Comment
-
-
eli tämäkin pommi saatiin tänään käyntiin. parit liittemet vain vaihtoi oikeisiin paikkoihin, niin hörähti kuin palmun alta tuolla koneen etupäässä olevalla anturilla ei ollut mitään tekoa käyntiinlähdön kanssa. on jokin vikakoodien yms. lukuun tarkoitettu anturi. kone ja tekniikka oli muutoin positiivinen yllätys toiminnaltaan. vielä valot ja muuta pientä toimimaan niin leimaakin on tammikuun loppuun asti paljon on kuitenkin vielä tekemistä auton todelliseen kuntoon saattamiseksiBMW M535i 1986
Comment
-
Comment