............
...........
Collapse
X
-
Tags: None
-
Schmiedmannilla on myös jotain hilpettä tarjota...
-
Originally posted by Scyber View PostMoikka!
Eli ajattelin jos alkais vaik haalimaan stroukkaukseen tarvittavia osia
/ miettimään et millanen stroukkaus kandeis. Ja kone on vanoksellinen ja vuosimallia -94
Eikö tuosta 2.5l saa jopa 3l ilman porailua osilla?
kattellu tollasta Zionsville 2.5L -> 2.8L
EDIT: Löysinkin jo aiemman postaukseni aiheeseen: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...62&postcount=9Last edited by Bmw Master; 06-11-2007, 22:17.
Comment
-
eli millä osilla ja mitä kokoonpanoja?
kylhä sitä voi sanoa et 5t€ menee jne. mut kait siihen on alkeellisempiki keino
tuskin m20 stroukkauksetkaan kuitenkaan ihan 6,5t€ maksanu?
Comment
-
Originally posted by Scyber View Posteli millä osilla ja mitä kokoonpanoja?
kylhä sitä voi sanoa et 5t€ menee jne. mut kait siihen on alkeellisempiki keino
tuskin m20 stroukkauksetkaan kuitenkaan ihan 6,5t€ maksanu?Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.
On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.
Comment
-
Töiden hinta
2000€, 50€/h niin 40 tuntiako menee siihen et käyttää kattilan auki?
Ja varmasti tonki saa puolitutulta järkeviin hintoihin.
Comment
-
-
Näinpä
Ei sitä oo ennenkää mitkään niin kutsutut ammattimiehet meikäläistä rahastanu
Ei tuu ikinä yleistymään mitkää "viidenkympin" tuntihinnat
Ehkä joo joku muu sen tekee. Ja 50e tuntihintaan melkein opettelee ite jo.
Comment
-
-
Originally posted by Scyber View Post
Comment
-
Niin saakin, mut mitäs maksais tyyliin hyväkuntosil käytetyillä osilla, ja tuskin ihan toi 3.2L tarvii kuitenkaan olla et saa ton 250hp?
Ja mitä kompinaatioita olis eri tilavuuksia toteuttaa??
Comment
-
Voiko ottaa yhden askeleen taaksepäin ja kysyä mihin tarkoitukseen tämä ylikokoinen M50 olisi tulossa?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
Comment