Eli tuossa kaverin kanssa hieman tutkittiin ja pähkäiltiin seiskan yläkierroksilla tapahtuvaa voimakasta nytkähdystä noin +6000RPM jälkeen, eli auto suorastaan "jarruttaa" ahtopaineiden ollessa 0,42Bar. Meno sitten jatkuu taas normaalisti, kun kierrokset noin 4000RPM kohdilla, eli ilmeisesti ECU sitten tajuaa jatkaa bensansyöttöä.
Aluksi tuli luultua, että vaihdelaatikko olisi sanomassa itseään irti, mutta näyttää tosiaan tuon nytkähdyksen syyksi tulevan tuo ns. "fuelcut".
Onko tosiaan niin, että 730:n bensapumppu ei riittäisi suuremmille tehoille, mitä vakio on? Tällä hetkellä 50+hv enemmän, mitä vakiossa.
Onko 730/740 malleissa saman tehoinen bensapumppu, tuskin?
Pitäisi seuraavaksi hommata järeämpi bensapumppu, jossa tosiaan bensansyöttö riittää yli 200hv:n tehon lisäyksiin saakka, mutta mikä kannattaisi hommata?
Varmaan voi käyttää käytännössä mitä tahansa bensapumppua, missä tuotto vain riittää? :think
Aluksi tuli luultua, että vaihdelaatikko olisi sanomassa itseään irti, mutta näyttää tosiaan tuon nytkähdyksen syyksi tulevan tuo ns. "fuelcut".
Onko tosiaan niin, että 730:n bensapumppu ei riittäisi suuremmille tehoille, mitä vakio on? Tällä hetkellä 50+hv enemmän, mitä vakiossa.
Onko 730/740 malleissa saman tehoinen bensapumppu, tuskin?
Pitäisi seuraavaksi hommata järeämpi bensapumppu, jossa tosiaan bensansyöttö riittää yli 200hv:n tehon lisäyksiin saakka, mutta mikä kannattaisi hommata?
Varmaan voi käyttää käytännössä mitä tahansa bensapumppua, missä tuotto vain riittää? :think
Comment