Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ei ota kierroksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -JaneZki-
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 23
    • Multia

    Ei ota kierroksia

    Eli tollanen vika ilmaantu eilen. Käyntiin laittaessa käy tyhjä käynin hienosti mut sit kaasua painaessa rupee käymään 3,4,5 pytyllä eli ei ota kierroksia millää enne ku saa "härnättyä" sen yli 2000rpm sit toimii taas loistavasti. Eli oisko jossain anturis vikaa? puolissa? vai oisko kosteutta jossain?

    Vika ilmeni kerran aikasemminkin n.kk sitten ja nyt eilen teki sen ja tänään kahdesti, en tiä liittyykö tähä samaan vikaan se et tyhjä käynti jää ajosta johonki 1000-1200rpm väliin ja hetken päästä vasta laskee sen 700rpm.

    E: Ja auto oli -91 E36 325
    Last edited by -JaneZki-; 03-12-2007, 16:59.
  • peltone
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 8092
    • Willähde

    #2
    Auton merkki, malli, vuosimalli...?
    E30 316 -87
    E91 325i -06
    E61 530d -06
    F10 520d -14
    ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

    Comment

    • Bouma
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 3108
      • Tampere

      #3
      Originally posted by -JaneZki- View Post
      Vika ilmeni kerran aikasemminkin n.kk sitten ja nyt eilen teki sen ja tänään kahdesti, en tiä liittyykö tähä samaan vikaan se et tyhjä käynti jää ajosta johonki 1000-1200rpm väliin ja hetken päästä vasta laskee sen 700rpm.
      Tohon ensimmäiseen vikaan ei pysty sanoon mitään mutta mulla on ainakin tyhjäkäyntimoottori itsellä sökö ja tekee sitä samaa että ku kurvaan kotipihaan parkiin niin n. 2-3 sek kierrokset päälle 1000rpm!!!

      Ja eikös sulla ollut E36 325-91:think
      MB CLS-12 350CGI AMG

      MYSTINEN.FI

      Comment

      • -JaneZki-
        Newbiemmer
        • Nov 2007
        • 23
        • Multia

        #4
        juu se tärkein unohtu taas mut lisäsin sen sinne. missäs päin se tyhjäkäynti moottori sijaitsee? vois koittaa puhdistaa sitä jos siis on sellanen mitä voi puhdistaa.

        Comment

        • Bouma
          Bimmer Enthusiast
          • May 2007
          • 3108
          • Tampere

          #5
          Originally posted by -JaneZki- View Post
          juu se tärkein unohtu taas mut lisäsin sen sinne. missäs päin se tyhjäkäynti moottori sijaitsee? vois koittaa puhdistaa sitä jos siis on sellanen mitä voi puhdistaa.
          Juu voi pudistaa. Itse pitäis kans puhdistaa sitä.Jossain imusarjan alla se on mut en nyt tarkkoja ohjeita osaa antaa.Imusarjaa ei tarvinnut ottaa pois(Kai):think.

          Ken osaa niin antakoot paremmat ohjeet!:think
          MB CLS-12 350CGI AMG

          MYSTINEN.FI

          Comment

          • Laakeri
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 983
            • Rovaniemi

            #6
            Imusarjan alla, haitariputkesta lähtee kaksi letkua, toinen menee venakoppaan ja toinen tyhjäkäyntimoottorille. Saa irti ilman imusarjan irroitusta, mutta ahdas se on ja kädet naarmuilla sen jälkeen.

            Ettei sulla olis haitarikumi rikki? Oma ruotsintuonti teki just vastaavaa toimintaa, kun haitarikumi oli poikki kokonaan. Saattaa vain kuullostaa ettei käy kaikilla..
            E34 S38B38
            E36 S50B30us hx52 ->M50B32
            2gen RAM 5.9 cummins

            Comment

            • ///MJ
              BTCF Member
              • Jan 2004
              • 1869
              • Joensuu

              #7
              Puolien syvennyksessä vettä/kosteutta?
              F36 428iA GC M-Sport
              Z3 2.8i Roadster Myytävänä

              M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

              M: E36 328i osia

              M: E39 business cd ja info display

              M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

              Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

              Comment

              • -Janetski-
                Bimmer Rookie
                • Nov 2007
                • 72

                #8
                Originally posted by -JaneZki- View Post
                Eli tollanen vika ilmaantu eilen. Käyntiin laittaessa käy tyhjä käynin hienosti mut sit kaasua painaessa rupee käymään 3,4,5 pytyllä eli ei ota kierroksia millää enne ku saa "härnättyä" sen yli 2000rpm sit toimii taas loistavasti. Eli oisko jossain anturis vikaa? puolissa? vai oisko kosteutta jossain?

                E: Ja auto oli -91 E36 325
                Sama vika ilmenny omas kärrys noin kolme kertaa.. Olis mielenkiintosta selvittää mistä moinen johtuu

                Ja auto oli e36 320 -95
                I <3 my M-sport

                Comment

                • -JaneZki-
                  Newbiemmer
                  • Nov 2007
                  • 23
                  • Multia

                  #9
                  Originally posted by Laakeri View Post
                  Imusarjan alla, haitariputkesta lähtee kaksi letkua, toinen menee venakoppaan ja toinen tyhjäkäyntimoottorille. Saa irti ilman imusarjan irroitusta, mutta ahdas se on ja kädet naarmuilla sen jälkeen.

                  Ettei sulla olis haitarikumi rikki? Oma ruotsintuonti teki just vastaavaa toimintaa, kun haitarikumi oli poikki kokonaan. Saattaa vain kuullostaa ettei käy kaikilla..

                  Toi haitari kumi kävi mullakin mieles eli tarkistan sen ensimmäisenä.

                  Comment

                  • Lanttu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 1643

                    #10
                    Eiväthän nyt kuitenkaan sytytystulppien syvennykset lillu öljyssä, eiväthän?

                    Comment

                    • Bemu500
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 2992
                      • INvaLA

                      #11
                      Originally posted by Lanttu View Post
                      Eiväthän nyt kuitenkaan sytytystulppien syvennykset lillu öljyssä, eiväthän?
                      Tuota veikkaisin itekki. Itellä oli just samat oireet ja venakopan tiiviste paska ja öljyä tulpankolot täynnä. Ja nyt sen jälkeen menny jo kolme puolaa paskaks(meni hermot ja tilasin kaikki uudet). Ja ainaki huollossa sanoivat et särkee puolat jos ajelee enemmälti tulpat öljy kylvyssä :think
                      -Official member of BTCF-Sauna team-


                      e91 325i -06

                      Comment

                      • -JaneZki-
                        Newbiemmer
                        • Nov 2007
                        • 23
                        • Multia

                        #12
                        Originally posted by Bemu500 View Post
                        Tuota veikkaisin itekki. Itellä oli just samat oireet ja venakopan tiiviste paska ja öljyä tulpankolot täynnä. Ja nyt sen jälkeen menny jo kolme puolaa paskaks(meni hermot ja tilasin kaikki uudet). Ja ainaki huollossa sanoivat et särkee puolat jos ajelee enemmälti tulpat öljy kylvyssä :think
                        täytyy tarkistaa seuraavaks. ei ollu se kumi ainakaan rikki.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎