Originally posted by Tanjuska
View Post
Sammuilee, nykii ja booaa
Collapse
X
-
Kannattaa ekana kahtoa ettei ole imuvuotoa siinä tyhjäkäyntimoottorin putkessaOriginally posted by visa e36 View PostNoilla kuvauksilla kyllä vaikuttaa lambda- vialta taikka tyhjäkäynti moottorilta. Äläkä osta tarvike lambdaa jos hajalla.
Comment
-
-
-
Kukahan noita ultraäänipesuja tekee, ja mihin hintaan? Ja minkähän aikaa toimenpiteeseen menee?:thinkOriginally posted by visa e36 View PostVähän jo haku ammuntaa, mutta voisikohan suuttimet olla likaiset, eli ultraäänipesuriin?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Helsingissä tekee alppilan autohuolto ja maksaa muistaakseni n.20-30€/kpl tai sitten ostaa oman http://powerplustools.fi/ 219€ aikaa pesuun menee n.1,5hOriginally posted by O-Peksi View PostKukahan noita ultraäänipesuja tekee, ja mihin hintaan? Ja minkähän aikaa toimenpiteeseen menee?:think
tai
http://hermes.gagar.fi/epages/Gagar....i/Products/669 70€
http://www.triopak.fi/index.phtml/art/10065/t/articles1 85€Last edited by visa e36; 12-12-2007, 18:57.Nykyiset
-63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment
-
no voishan se tietysti olla noinkin... eilen taas olin tallilla keskuslukitusta korjaamassa ja kun niitä johtoja mitkä on siinä oven välissä heiluttaa niin autoon tulee virrat päälleOriginally posted by visa e36 View PostVähän jo haku ammuntaa, mutta voisikohan suuttimet olla likaiset, eli ultraäänipesuriin?
mahtaa pikkasen vetää oikariin jostain....
Comment
-
Lainataas vanhaa topiikkia kun ongelmat aikalailla samat. Eli Autona 325 Vm.-91 ja vikana: tyhjäkäynti heittelee 900-200rpm välillä, välillä sammuu ajossakin kun kytkimen laittaa pohjaan. Hieman nykimistä alakierroksilla ja ajotietokoneen mukaan kulutus jonkin verran noussut. Muuten kierroksilla tuntuu toimivan normaalisti. Tekee tuota vain lähinnä sitten kun kone on täysin lämminnyt.
Kampi/nokka-akselin asentotunnistimet mittailtu ja arvot ainakin mittaamalla kohdallaan, tosin voihan se pätkiä välistä mutta viellä en niitä vaihtanut. Tyhjäkäyntiventtiili vaihdettu - - > ei vaikutusta. Imuilmavuotoja tarkisteltu. Vikakoodeja ei viellä katsottu, mutta pitänee katsoa mikäli ei vikaa muuten löydy. Mahdollisesti Bensapumppu, paineet?
Ehdotuksia mikä voisi aiheuttaa kyseenlaista probleemia?
Last edited by KeDa21; 18-08-2008, 16:44.
Comment
-
Lambada anturi sökö poxOriginally posted by KeDa21 View PostLainataas vanhaa topiikkia kun ongelmat aikalailla samat. Eli Autona 325 Vm.-91 ja vikana: tyhjäkäynti heittelee 900-200rpm välillä, välillä sammuu ajossakin kun kytkimen laittaa pohjaan. Hieman nykimistä alakierroksilla ja ajotietokoneen mukaan kulutus jonkin verran noussut. Muuten kierroksilla tuntuu toimivan normaalisti. Tekee tuota vain lähinnä sitten kun kone on täysin lämminnyt.
Kampi/nokka-akselin asentotunnistimet mittailtu ja arvot ainakin mittaamalla kohdallaan, tosin voihan se pätkiä välistä mutta viellä en niitä vaihtanut. Tyhjäkäyntiventtiili vaihdettu - - > ei vaikutusta. Imuilmavuotoja tarkisteltu. Vikakoodeja ei viellä katsottu, mutta pitänee katsoa mikäli ei vikaa muuten löydy. Mahdollisesti Bensapumppu, paineet?
Ehdotuksia mikä voisi aiheuttaa kyseenlaista probleemia?
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
lamdan johdot poikki? tai tarvike anturi.....käytäs sitä pakokaasumittauksessaOriginally posted by KeDa21 View PostNiin tuo unohtukin mainita, eli lambda anturi juuri myös vaihdettu..eli vika not tuskimpa siinäkään.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
Comment