Announcement

Collapse
No announcement yet.

330da 184hv ja 204hv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tapi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3117
    • Välisuomi

    #31
    Originally posted by Cell View Post
    johtuisiko tuo -Tapinkin kohtaama tehokatto kanavan tukehtumisesta?
    Tätä tässä odottelen.. Eli tuloksia vakion 530d:n kannen virtauksesta Kosusella. Sitten vertailu ko. yksilöstä manuaalisesti muokattuun ja dynotulokset Mikan käsittelyn jälkeen. Ei vaan ole oma projekti, niin ei voi kovin kiirehtiä. Olisi epäkohteliasta hoputtaa kun ei itse osallistu kustannuksiin

    Ja tuikku toikin tuon provosointini takaa sen totuudenkin esiin: 204 hp malli on ehdottomasti helpompi viritettävä kuin 184 hp malli, joka on jo tyssännyt isoillakin muutoksilla 260 hevoseen.
    Last edited by -Tapi; 13-12-2007, 06:42.
    ---

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #32
      Mitä mitä, suostuiko kosunen mittaamaan virtauksia tuosta Itse kun pyysin papereita niin mies oli kuin joutuisi vasemman kiveksensä sen eteen lahjoittamaan.

      Kieltämättä mielenkiintoinen juttu tulossa siis, toivotaan että lisävoimaa löytyy.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • jonne
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 248
        • Rusko

        #33
        Tuolta keskustelusta löytyy myös keskutelua 330d lastuttamisesta! Itseä alkanut tuo 330d 204hv versio himottaa todella paljon!!




        Ei se huipputehon lievä kasvu niinkään merkitse, mutta julmetusti kasvava vääntö särkee paikat, mutta tuo tullessaan toki jumalattoman kiihtyvyyden.
        Valtavalla väännöllähän nämä Dieselit riuhtovat eteenpäin.
        Mikä laulaen tulee, se tulee.

        BMW E39 M5, vm. 2002

        Comment

        • kiqero325
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2007
          • 1303
          • Mansesteri

          #34
          diiisselin voima savut <3
          E39 528 M-Sport -97
          ex:
          E34 525 m50b25 -90
          E30 316i Bavaria -91
          E36 325 sedan -91
          E30 325 2,7 eagleracing -86
          E36 325 coupe -92
          E34 535 -89
          E34 525Tds -89
          volvo 240 race -86




          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #35
            Originally posted by jonne View Post
            Ei se huipputehon lievä kasvu niinkään merkitse, mutta julmetusti kasvava vääntö särkee paikat, mutta tuo tullessaan toki jumalattoman kiihtyvyyden.
            Valtavalla väännöllähän nämä Dieselit riuhtovat eteenpäin.
            Joo, onhan sitä vääntöä kampuran päässä, ei sitä renkailla sitten enää mitenkään ihmeesti olekkaan. Saisivat nuo nokilekat kiertämään kunnolla niin alkaisivat kulkeakin, ilman että osat on panssarivaunusta.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎