on semmoinen ongelma että tuossa mun e34-88 iskee rajoitin aivan liian nopeasti päälle!!!kone on vaihdettu 2.5l ja samalla on kansi muokattu,lastutettu ym ym ja nyt kiihdyttäessä ei meinaa keretä vaihtamaan vaihteita kun rajoitin iskee päälle,voihan tietty olla että olen tullu hitaaksi vuosien myötä mut voikohan noista poistaa rajoitinta vai pitäiskö vaihtaa muutkin osat vastaamaan 525:ta.rajoitin ottaa päälle n.7000 rpm
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 liikaa tehoa???
Collapse
X
-
Originally posted by lumipantteri View Poston semmoinen ongelma että tuossa mun e34-88 iskee rajoitin aivan liian nopeasti päälle!!!kone on vaihdettu 2.5l ja samalla on kansi muokattu,lastutettu ym ym ja nyt kiihdyttäessä ei meinaa keretä vaihtamaan vaihteita kun rajoitin iskee päälle,voihan tietty olla että olen tullu hitaaksi vuosien myötä mut voikohan noista poistaa rajoitinta vai pitäiskö vaihtaa muutkin osat vastaamaan 525:ta.rajoitin ottaa päälle n.7000 rpm
Jos ei auta, niin jäykempää palautusjousta kehiin
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJos m20b25 tuntuu liian tehokkaalta ettei kiihdyttäessä ehdi vaihdetta vaihtamaan, niin taitaa tässä olla tapaus jossa 170hp on kerrankin tarpeeksi e34 koriin
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View Posthuomasin kyllä lastut ym. virit(itse en lastujen luvattuihin +30hp usko), mutta samalla koneella e30 korissa vakiona ei mitään hätää vaihtojen kanssa ja e34 kuitenkin painavampi. Ehkä kytkin luistaa
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View Postno jos sulla on nyt sitten 520i:n perä, niin varmasti on liian tiheä 525i koneelle. että jos sen vaihtaisit, tai vielä harvemman, niin menis pensaaki vähempi ja ehtii kepittää.
Comment
-
-
No huhhuh, taitaa olla melkonen moottorivelho sitä konetta laitellu
Itsellä nyt m20b20 kone b25:n alakerralla ja b20 vauhtiksella. Peränä vakio 320 murikka, jossa välitykset siinä nelosen paikkeilla. Ja hyvin ehtii vaihteleen... mutta pitäis varmaan se maaginen ihmelastu asentaa tähänkine46 325ci cabrio m-sport2
Ex: e46 320da touring -04
e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
e39 528ia -96
e34 525i -92
e30 320i touring -88
e36 328i coupe -97
e36 325i -91
Comment
-
Comment