Itse laittaisin tähän SMG3:n.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 liikaa tehoa???
Collapse
X
-
Originally posted by lumipantteri View Poston semmoinen ongelma että tuossa mun e34-88 iskee rajoitin aivan liian nopeasti päälle!!!kone on vaihdettu 2.5l ja samalla on kansi muokattu,lastutettu ym ym ja nyt kiihdyttäessä ei meinaa keretä vaihtamaan vaihteita kun rajoitin iskee päälle, voikohan noista poistaa rajoitinta vai pitäiskö vaihtaa muutkin osat vastaamaan 525:ta.rajoitin ottaa päälle n.7000 rpm
Vai onko se on/off-kaasu..Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by Oldtimer View PostNo anteeksi, oikeesti tuo kyllä trollilta haisee jos ei yhdelläkään vaihteella perässä pysy ja kyseessä vain piristetty m20b25 vapaastihengittävänä. Kun ei nuo välitykset nyt miltään yltiölyhyiltä tunnu (satasessa 2500rpm) tai nopeusmittari valehtelee täysin omiaan. Ja itse ainakin aina ehtinyt helposti vaihtamaan vaikka suht nopeita ja lyhytvälitteisiä autoja onkin ollut alla aikoinaan puhumattakaan moottoripyöristä.
Voit tietysti harkita jonkin systeemin asentamista joka ampuu paineilmalla pykälät sisään, sen voinee virittää vaikka vaihtovalon yhteyteen. Wheeliebarssien asentamista tosin kannattaa samalla harkita.
Comment
-
-
Originally posted by Oldtimer View PostVoit tietysti harkita jonkin systeemin asentamista joka ampuu paineilmalla pykälät sisään, sen voinee virittää vaikka vaihtovalon yhteyteen. Wheeliebarssien asentamista tosin kannattaa samalla harkita.
Comment
-
-
Jätkät vaan vittuilee toiselle, joka oletettavasti on vasta siirtynyt bemaristiksi.
Itse ymmärtäisin kysymyksen sillain, että mikä avuksi, kun 520:n vakiolootassa ovat ykkönen ja kakkonen niin saakelin lyhyitä, että saa olla koko ajan kepittämässä.
Ainakin omasta mielestäni k.o. vaihteet loppuvat "kesken" ihan vakiolla tehonsa menettäneellä M20B20 koneella esim. jostain moottoritien rampista lähdettäessä.
Onkos 525:ssa eri loota?
Comment
-
-
Originally posted by djanni View PostOnkos 525:ssa eri loota?----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
-
Vaihdelaatikkos on suunniteltu siviiliajoon jolloin 1. ja 2. vaihde on tietty lyhyehköt ja varsinkin jos ykkösellä vedetään sinne 7000rpm kiekat niin kakkosellahan ne on jo melkeen 5000rpm valmiiksi ja äkkiähän se tehopiikillä ne vetää siitä loppuun.
Hommaat vaan vaihdevälin lyhentimen(Z4 käykö??) ja kepin nivelet kuntoon että saat kunnon tuntuman vaihtoihin niin rupee pysymään perässä.
Harvemmalla laatikolla kiihtyy paremmin, kunhan kuski pysyy mukana
2500rpm sataselle on kuitenkin jo aika säästeliäs, omassa 520i satasessa 3200rpm.
Serkku oli kyselly niitä lukkoperiä purkaamoilta omaan e30:n niin olivat jumaliste 700€ pyytäneet, että kannattaa varautua aika hintoihin lukollisten kanssa.
Eräs HardCorevaihtoehto: laita suorahampaiset rattaat laatikkoon niin voit vaihtaa raakana ilman kytkintä), joudut vaihtaa kerran vuoteen ne kuluvat osat laatikkoon. samalla saat 10hp lisätehoa kun käytät suorahampaista, ei ole tehohävikkiä.Vitutus------- Se ei lopu ikinä.
Comment
-
-
Originally posted by lumipantteri View Postalkuperäisessä on se 170hv mut täs varmasti enempi kun on nokka ym muut vaihdettu ja kannenkanavat avarrettu.pitäs ottaa selvää koneen tekijältä mitä kaikkea siihen on laitettu:think(kromattu himmeli että varmasti imee kuuminta ilmaa mitä konehuoneestä vaan löytyy....) Lähtee kuin norppa rysästä
Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru
Legendan[at]luukku.com
Comment
-
-
Originally posted by djanni View PostItse ymmärtäisin kysymyksen sillain, että mikä avuksi, kun 520:n vakiolootassa ovat ykkönen ja kakkonen niin saakelin lyhyitä, että saa olla koko ajan kepittämässä.
Ainakin omasta mielestäni k.o. vaihteet loppuvat "kesken" ihan vakiolla tehonsa menettäneellä M20B20 koneella esim. jostain moottoritien rampista lähdettäessä.
Onkos 525:ssa eri loota?Toisaalta meikän ajotyylillä ne kierrokset pomppii rajoittimella joka kiihdytyksessä (Keinut poikki pari viikkoa sitten
) Mutta joo, taitaa noissa vakio lootissakin olla eroja?
KIA Optima PHEV
Exät:
520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28
Comment
-
Comment