Kävin hakemassa eilen jyväskylän seudulta itselleni tuon 525ia vm92 olevan valkean farkun. Ihana epeli automaatilla ja vaihto 3.5l ---> 2.5l kävi kivuttomasti, mukavasti se silti vetää. Mutta... Ensimmäinen ilta ajoa, ja auto teki tenän. Toimi täydellisesti koko illan, mutta kun olin viemässä ihmisiä kotia hävisi vedot. Valot välkkää kaikkialla, kaasu aaltoilee tyhjäkäynnillä, kierokset ei nouse kun pumppaamalla ja vetoja et saa niin paljon, että vois mihinkään ajella. Mistä moinen? Ei ole aikasemmin moista ongelmaa ollut minkäänlaitteen kanssa. Auto ajettu 240tkm ja öljyjä ja nesteitä näytti olevan vielä tallella ihan hyvään malliin. Epätoivoiselle tuntuu, kun osto autot leviää aina ekana iltana. Vois ehkä kohta ostaa corollan... :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525ia sopimus irti
Collapse
X
-
Miten mä lähden kauppaa purkamaan tuossa vaiheessa. Tosin ei ole asiakirjat kerennyt mennä perille asti vielä tietenkään. Oisko ne mahdollista lähteä vaihtaa akelta, että ne vanhat umpeutuis eikä niillä se uusi omistaja saisi mun vanhaa autoa itselleen? Jos siis joutuu kaupan perumaan. Vähän meinaan nyt vituttaa, jos tulee kallis lasku perässä. Hohhoijaa. Ei kai tuo nyt voi vikatilassa olla, meinaan kun ei anna tasasta kaasua mitenkään, kaikki vain aaltoilee.
ps. Autokaupasta siis täytettiin pelkkä rekisteritodistuksen omistajan vaihdos osio. Onko mahdollista, jos käyn heti kun lähin aken toimipiste on auki sanomassa, että vanha rekisteritodistus on jossain, minkä voi "tuhota" tai mitätöidä, ja teetän itselleni uuden? Jos tälläinen onnistuisi, purkaisin kaupan ja veisin auton takaisin pihalle mistä sen sain. Ei meinaan ole varaa ruveta tekee kalliita remppoja.Last edited by Zippaaja; 23-12-2007, 06:48.Kovvoo hommoo
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View PostKävin hakemassa eilen jyväskylän seudulta itselleni tuon 525ia vm92 olevan valkean farkun. Ihana epeli automaatilla ja vaihto 3.5l ---> 2.5l kävi kivuttomasti, mukavasti se silti vetää. Mutta... Ensimmäinen ilta ajoa, ja auto teki tenän. Toimi täydellisesti koko illan, mutta kun olin viemässä ihmisiä kotia hävisi vedot. Valot välkkää kaikkialla, kaasu aaltoilee tyhjäkäynnillä, kierokset ei nouse kun pumppaamalla ja vetoja et saa niin paljon, että vois mihinkään ajella. Mistä moinen? Ei ole aikasemmin moista ongelmaa ollut minkäänlaitteen kanssa. Auto ajettu 240tkm ja öljyjä ja nesteitä näytti olevan vielä tallella ihan hyvään malliin. Epätoivoiselle tuntuu, kun osto autot leviää aina ekana iltana. Vois ehkä kohta ostaa corollan... :think
Oisit ostanu multa tän 525IA
Asiaan. Kyllähä auton pitää kauemmin kestää ku se osto ilta. Melkein voisin väittää että vika on ollut myyjällä tiedossa.:think
Mulla tosin se E36 teki tollein ku siitä meni se lamba. Kaasu pohjassa ainoastaan kulki eteenpäin. Vähinki nosti, ni meno tyssäs. Mutta että koko ajan. Bensanpaineet/pumppu? tai no.. onpas onpas..visainen..
sanokoot viisammat..
Edit:Kokeiles et otat akunkengän irti vähäx aikaa.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Tarkista ny ensimmäisenä nuo akun kengät onko kunnolla kiinni tai hapettuneet. Jos se vielä käyntiin lähtee niin mittaa paljonko se lataa.Jos sielä joku lambda tai kampiakselin tunnistin ois paskana niin ei kai siihen kuulu valojen välkkyminen.Ja vielä katsoo että maadotus kaapeli on kunnolla kiinni. Jos näillä eväillä ei löydy vikaa niin viisammat valaiskoon asiaa.
Comment
-
-
Pitää varmaan yrittää tarkastaa, heti kun pääsee autolle, että oisko akulla nyt sit jotain. Hieman ihmetyttää, kun valot välkky niinkun vanhassa mopossa konsonaan. Auto starttas tosi nätisti, mutta käynnissä pysyminen teki tuskaa, kyllä se pyörii, mutta laiskasti ja aaltoillen.Kovvoo hommoo
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View PostMiten mä lähden kauppaa purkamaan tuossa vaiheessa. Tosin ei ole asiakirjat kerennyt mennä perille asti vielä tietenkään. Oisko ne mahdollista lähteä vaihtaa akelta, että ne vanhat umpeutuis eikä niillä se uusi omistaja saisi mun vanhaa autoa itselleen? Jos siis joutuu kaupan perumaan. Vähän meinaan nyt vituttaa, jos tulee kallis lasku perässä. Hohhoijaa. Ei kai tuo nyt voi vikatilassa olla, meinaan kun ei anna tasasta kaasua mitenkään, kaikki vain aaltoilee.
ps. Autokaupasta siis täytettiin pelkkä rekisteritodistuksen omistajan vaihdos osio. Onko mahdollista, jos käyn heti kun lähin aken toimipiste on auki sanomassa, että vanha rekisteritodistus on jossain, minkä voi "tuhota" tai mitätöidä, ja teetän itselleni uuden? Jos tälläinen onnistuisi, purkaisin kaupan ja veisin auton takaisin pihalle mistä sen sain. Ei meinaan ole varaa ruveta tekee kalliita remppoja.
Vika on ilmeisesti sähköpuolella, huono kontakti ym
Comment
-
Comment