Löytyy tollanen 323i vissiin tällä l-jetin ruiskulla kun on vanhemmasta eekolmekympistä? Onko tässä ollenkaan kaasuläpänasentotunnistinta? Jos on niin pitäiskö sen naksua kun siitä kääntää? Moottorijarrutuksessa tosiaan kulutusmittari on vauhdista riippuen 2-6 litran kieppeillä.
Kulutusmittari ei mene nollaan, 323i
Collapse
X
-
Periaatteessa joo, mutta voi se toimia vaikkei mitään kuulukaan. Varmuuden saat kun mittaat yleismittarilla toimiiko se kytkin. Kaasuläppä (tyhjäkäynti) kiinni pitäis piipata kahden navan välistä, ja kaasuläppä auki (täyskaasu) sitten sen toisen navan kautta. En nyt muista ulkoa että missä järjestyksessä ne navat oli, mutta keskimmäinen napa tais olla molemmille se yhteinen.Originally posted by jukheik View PostJoo löytyhän se kun rupes etsiin
Niin pitääkö siitä kuulua tosiaan naksetta?
Comment
-
voi olla myös säädetty päin persettä/säätöruuvit löystyneet ja päässyt liikkumaan se asennontunnistin. aika monesti syy siihen toimimattomuuteen on kaasuläppäakselia pitkin valuva öljy, joka aiheuttaa kontaktihäiriöitä. asennontunnistimen voi purkaa ja puhdistaa kärjet.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
itellä sama ongelma e28 520i:ssä että ei mene pohjaan kulutusmittari kun tekee moottorijarrutuksen vaan jää seisomaan siihen 3-5l kohdille eli kaasuläpän asentotunnistin esille ja puhdistukseen?
I Don't Know!
I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
ja takaisin laitettaessa säätää oikein sen.
E: säätäminen
Kytke vastusmittari asennontunnistimen napoihin 2 ja 18, Katso että napojen välillä on yhteys kaasuläpän ollessa kiinni, ja että yhteys katkeaa avattaessa kaasuläppää sen verran, että kaasuvipu irtoaa 0,2-0,6mm rajoittimestaan.Last edited by JJT; 07-01-2008, 21:36.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
Comment