Announcement

Collapse
No announcement yet.

5hp30 ongelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jpa88
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 144
    • mme/jkl

    #16
    Originally posted by jarzap View Post
    Nuista vapaavirtaussuodattimista sen verran että jos niissä on sellainen rasva/öljy, niin se massa mittari menee aivan varmasti sekaisin, sillä se rasva tarttuu siihen mittarin lämpölankaan imuilman mukana. Tätä varten on olemassa ihan puhdistus aineita käsittääkseni. Suosittelen putsaamaan jos siinä vapari on ollut kiinni
    offffftopic
    millähän aineilla nuita imm:mmiä uskaltaa ruiskia? tohtiiko sinne iha bräkleeniä työntää?
    sigpic
    alfa 156
    e28 520i original teile
    ex:e32 730i "sepi"
    e21 "315"

    -MME connection-

    Comment

    • juhajan
      Bimmer Rookie
      • Apr 2008
      • 88

      #17
      Originally posted by jpa88 View Post
      offffftopic
      millähän aineilla nuita imm:mmiä uskaltaa ruiskia? tohtiiko sinne iha bräkleeniä työntää?
      sitä vain sinne

      Comment

      • juhajan
        Bimmer Rookie
        • Apr 2008
        • 88

        #18
        Originally posted by gubbe89 View Post
        Enhän minä nyt väsyksissäni voinut lukea kovin tarkkaan. Mutta mitä tässä hain on se, että jos kierrokset ovat menneet tarpeeksi alas ja latausjännite laskenut ja laatikko samalla vaihtanut ja ottanut virtapiikin, josta seurannut äkillinen jännitteenlasku, joka taasen on aiheuttanut virhevaihdon. Who knows. Liikaa sähköä noissa, vittumainen selvittää.
        joo ymmärsin sen kyl eka postauksestasi jo huomena laturin vaihto ja sen jälkee pitkä ajolenkki ni ollaan varmaan paljon viisaampia ton romun suhteen

        Comment

        • juhajan
          Bimmer Rookie
          • Apr 2008
          • 88

          #19
          Originally posted by gubbe89 View Post
          jos kierrokset ovat menneet tarpeeksi alas ja latausjännite laskenut ja laatikko samalla vaihtanut ja ottanut virtapiikin, josta seurannut äkillinen jännitteenlasku, joka taasen on aiheuttanut virhevaihdon.
          ja näin on tapahtunut. sain auton tänään huollosta jossa vaihtoivat laturin, laturin kiristäjän, käyttivät jäähdyttimen irti ja samalla puhdistivat jähyttimien välit ja tietenkin laittoivat uudet nesteet syyläriin.

          eli vaihteisto pelaa nyt taas kun uusi, ei töki enää minkään vaihdon yhteydessä ja tyhjäkäynnin lataus luonnollisesti saatu oikealle tasolle....MUTTA ulina mikä on tullut sieltä kuuluukin ohjaustehostimesta.
          joku edellinen omistaja laittanut sinne normaalit ounaiset ATF öljyt(pitää KUULEMMA olla vihreät, uusi tieto) ja nyt varattu aika huomen aamuksi tehostinöljyjen vaihtoon jos loppus ulina ettei tarvi vaihtaa pumppua.

          niin ja huollon hinta:

          vaihtolaturi: 300
          kiristinrulla : 70
          työt : 225

          =595€

          ja tuleva öljyjen vaihto:

          öljyt :25
          työ(0.5-1h):55€/h

          huomenna lisää tietoa että loppuko

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎